Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių.
Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių.
„Foursquare“ (sutrumpintai 4sq) – mobiliesiems įrenginiams skirtas socialinis tinklas, siūlantis naudotojo geografinės buvimo vietos nustatymo funkciją. Šis tinklas prieinamas ne tik tiems, kas naudoja įrangą su GPS, pavyzdžiui, išmaniųjų telefonų naudotojams, bet ir dirbant su bet kokiu tinklo telefonu.
Per paskutiniuosius 2 metus „Foursquare“ naudotojai atliko 2 mlrd. check-in operacijų – vidutiniškai vienam naudotojui jų tenka 100.
Nepaisant to, kad dauguma tyrimų rodo, jog išmaniojo telefono naudojimas savo buvimo vietai žemėlapyje nustatyti nėra populiari paslauga, „Foursquare“ naudotojų bazė pritraukė gan stambių partnerių, tokių kaip „American Express“.
Nauja grafinė vartotojo sąsaja suteikia galimybę naudoti ją ne tik kaip check-in priemonę, bet ir kaip informacijos šaltinį. Pavyzdžiui, „Foursquare“ versijoje internete atsirado paieška pagal „Explore“ rekomendacijas bei 250 000 restoranų meniu.