Geolokacinė paslauga mobiliesiems įrenginiams „Foursquare“ paskelbė ketinanti birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą.
Geolokacinės paslaugos mobiliesiems įrenginiams teikėjas „Foursquare“ paskelbė ketinantis birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą, praneša „AdWeek“.
Ieškodami tam tikrų vietų ir pasitelkę šią paslaugą, naudotojai matys su užklausa susijusius pasiūlymus. Komerciniai pasiūlymai bus pateikiami pagal vietų, kur naudotojas pasižymėjo pastaruoju metu ar dažniausiai, rezultatus.
„AdWeek“ pranešė, kad jau 750 tūkst. kompanijų taiko „Foursquare“ bendraudamos su klientais. Anot „Foursquare“ atstovo, naujoji sistema taikys „apsitarnavimo instrumentus, kurie padės kompanijoms pritraukti klientų ir skatinti lojaliausius “. Prie minėtų instrumentų galima priskirti, pavyzdžiui, mechanizmus, pagal kuriuos dirba „Google AdMob“ – paslauga, leidžianti patiems klientams į mobiliuosius įrenginius įsidėti kontekstinę reklamą.
Anksčiau „Foursquare“ buvo pristatęs projektų su „American Express“, „Pepsi“, „H&M“, „Dunkin' Donuts“, „Whole Foods“, „Walgreens“ ir kitais prekės ženklais.
„Foursquare“ – geolokacinis socialinis tinklas, pradėjęs veikti 2009 metais. Jo naudotojai gali registruotis konkrečioje vietoje, kur tuo metu yra – restorane, parduotuvėje, kompanijos biure ar metro stotelėje. 2012 metų balandį paslaugos naudotojų skaičius pasiekė 20 mln., praneša „Mashable“.