„Foursquare“ jau turi 20 mln. naudotojų

Publikuota: 2012 m. balandžio 20 d. penktadienis

Socialinio tinklo „Foursquare“ atstovai pranešė, jog jų auditorija pasiekė 20 mln. ribą, įskaitant ir tuos 5 mln., kurie prisijungė prie tinklo per paskutiniuosius 16 mėnesių.

„Foursquare“ (sutrumpintai 4sq) – mobiliesiems įrenginiams skirtas socialinis tinklas, siūlantis naudotojo geografinės buvimo vietos nustatymo funkciją. Šis tinklas prieinamas ne tik tiems, kas naudoja įrangą su GPS, pavyzdžiui, išmaniųjų telefonų naudotojams, bet ir dirbant su bet kokiu tinklo telefonu.

Per paskutiniuosius 2 metus „Foursquare“ naudotojai atliko 2 mlrd. check-in operacijų – vidutiniškai vienam naudotojui jų tenka 100.

Nepaisant to, kad dauguma tyrimų rodo, jog išmaniojo telefono naudojimas savo buvimo vietai žemėlapyje nustatyti nėra populiari paslauga, „Foursquare“ naudotojų bazė pritraukė gan stambių partnerių, tokių kaip „American Express“.

Nauja grafinė vartotojo sąsaja suteikia galimybę naudoti ją ne tik kaip check-in priemonę, bet ir kaip informacijos šaltinį. Pavyzdžiui, „Foursquare“ versijoje internete atsirado paieška pagal „Explore“ rekomendacijas bei 250 000 restoranų meniu.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Foursquare“ naudotojams rodys reklamą

Geolokacinė paslauga mobiliesiems įrenginiams „Foursquare“ paskelbė ketinanti birželį pristatyti naują prekės ženklų integravimo sistemą. skaityti »

„Microsoft“ įsigijo „LiveLoop“

„Microsoft“ įsigijo bendrovę „LiveLoop“ ir jos technologiją, padedančią internete patogiai skelbti „PowerPoint“ pristatymus. skaityti »

„Cisco“ ir „Microsoft“ pavers perėjimą „į debesį“ paprastesniu

Šiuolaikiniai debesų sprendimai reikalauja ryšio tarp techninių ir programinių priemonių, saugyklų, tinklo resursų. Pristatydami rinkoje naują paslaugą, operatoriai susiduria su būtinybe valdyti sudėtingą ir brangiai kainuojančią infrastruktūros bei papildomų elementų integraciją. skaityti »

Išmanusis telefonas „LG Spirit“ – jau Lietuvoje

„LG Electronics“ (LG) Lietuvoje pristato telefoną „LG Spirit“ (modelis H440N). Telefonas turi LG flagmanams būdingas vartotojo sąsajos savybes, dizainą, programinės įrangos elementus ir funkcijas, tačiau išsiskiria vidutine, daugeliui prieinama kaina. skaityti »

„Microsoft“ stiprina bendradarbiavimo ryšius

Bendrovė „Microsoft“ neseniai paskelbė, kad operacinės sistemos „Windows“ programos „OneNote“, „Word“, „Excel“, „PowerPoint“ ir pranešimų paslauga „Skype“ bus įdiegtos į naujausius JAV technologijų bendrovės „Dell“ mobiliuosius įrenginius su „Android“ operacine sistema. skaityti »

„Dell“ tyrė technologijų įtaką darbui

Kompanija „Dell“, drauge su įmone „Intel“ atlikusi „Global Evolving Workforce“ tyrimą, paskelbė išvadas, susijusias su technologijų naudojimu darbo vietoje. Iš esmės tyrimas atsako į klausimą, kokį vaidmenį atlieka technologijos vykstant darbo vietų evoliucijai. skaityti »

HP pristato naują „daiktų interneto“ platformą

Kompanija „Hewlett-Packard“ (HP) pristato naują „daiktų interneto (angl. Internet of Things) platformą, kuri turėtų padėti ryšio ir komunalinių tarnybų operatoriams valdyti sudėtingas daviklių sistemas bei įrenginių „bendravimo“ programas. skaityti »

„Microsoft“ siūlo naują vaizdo konferencijų programą

Bendrovė „Microsoft“ neseniai paskelbė išleidusi naujos kartos vaizdo konferencijų ir momentinių pranešimų programinę įrangą – „Skype for Business“ (liet. „Skype“ verslui), skirtą „Office 365“ naudotojams. skaityti »

HTC vadove paskirta Cher Wang

HTC korporacijos vadovybė paskyrė naują kompanijos vadovę. Ja tapo Valdybos pirmininkė ir viena HTC įkūrėjų Cher Wang. skaityti »

Debesų sprendimų rinka 2014 metais augo

Tyrimų bendrovės „Synergy Research Group“ duomenimis, debesų technologijos infrastruktūrų plėtros srityje lyderiauja „Cisco“ ir „Hewlett-Packard“ (HP). skaityti »

„Microsoft“ atsisakys prekės ženklo „Internet Explorer“

Programinės įrangos gamintojos „Microsoft“ rinkodaros vadovas Chrisas Capossela renginyje „Microsoft Convergence“ oficialiai patvirtino, kad bendrovė atsisakys prekės ženklo „Internet Explorer“. skaityti »