Konsultavimo kompanijos „Boston Consulting Group“ kasmet atliekamas tyrimas parodė, kad įmonės vis aktyviau diegia savo darbe inovatyvias technologijas.
Konsultavimo kompanijos „Boston Consulting Group“ kasmet atliekamas tyrimas parodė, kad įmonės vis aktyviau diegia savo darbe inovatyvias technologijas. Tai daroma siekiant patenkinti augančius klientų poreikius. Net 79 proc. apklaustų įmonių teigė planuojančios savo biudžetuose išlaidas šiuolaikinėms technologijoms.
Bankai taip pat investuoja į technologijas. Jiems tai būdas išsaugoti savo klientus, pripratusius prie paprastų, greitų ir didelių pastangų nereikalaujančių paslaugų, pvz., internetinių parduotuvių.
Vis dėlto į inovatyviausių kompanijų 50-tuką patenka ne tik bankai, bet ir kitos finansų sektoriuje dirbančios įmonės. Šiųmečiame reitinge tokių bendrovių yra šešios. Pirmą kartą jame atsirado ir mokėjimo sistemos „Visa“ bei „MasterCard“. Pirmoji iš jų užėmė 36 vietą, o antroji – 48.
„Boston Consulting Group“ atstovų manymu, taip nutiko dėl to, kad bankai, kredito organizacijos ir kitos finansų sektoriuje dirbančios įmonės siekia nuolat gerinti klientų aptarnavimą. O klientai, savo ruožtu, tikisi, kad jų atliekamos operacijos bus intuityviai suprantamos – taip, kaip pirkimas parduotuvėje „Amazon“ ar bendravimas socialiniame tinkle „Facebook“.
Pirmąsias penkias pozicijas minėtame reitinge tradiciškai užėmė technologijų kompanijos. Pirmoje vietoje – „Apple“.