Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą.
Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą. Palyginti su 2010 metais, šios išlaidos išaugo 15 proc.
Daugiausia amerikiečiai išleido „Žaliąjį pirmadienį“ (gruodžio 12 d.) – 1,1 mlrd. dol., „Nemokamo pristatymo dieną“ (gruodžio 16) – daugiau nei 1 mlrd. dol. ir kibernetinį pirmadienį (lapkričio 28 d.) – apie 1 mlrd. dol. Visų šių minėtų dienų rezultatai viršijo praėjusių metų rodiklius.
2011 metais amerikiečių išlaidos „Juodąjį penktadienį“ (lapkričio 25 d.) taip pat pagerino rekordą, jei lygintume su prieškriziniu laikotarpiu. Tyrimų agentūros „ShopperTrak“ duomenys rodo, jog šiemet lapkričio 25 dieną JAV gyventojai parduotuvėse išleido 11,4 mlrd. dolerių – 6,6 proc. daugiau nei pernai. Nacionalinė mažmeninės prekybos federacija informuoja, kad iš viso prekių tądien įsigijo 226 mln. žmonių.