Didžiosios metų šventės – internetinių parduotuvių populiarėjimo metas

Publikuota: 2011 m. gruodžio 22 d. ketvirtadienis

Artėjant didžiosioms metų šventėms, vis daugiau žmonių dovanų ieško ne tik prekybos centruose, bet ir internete. Nors pradžioje į internetines parduotuves buvo žiūrima nedrąsiai, jų populiarumas kasmet tik auga. Nesnaudžia ir įmonės iki šiol savo paslaugas pardavinėjusios tradiciniais būdais – vis daugiau jų į savo svetaines diegia galimybę pirkti tiesiogiai internetu.

„Nemažai įmonių perkelia savo prekybinius kanalus į internetinę erdvę. Tokiu būdu vartotojui yra patogiau ir greičiau įsigyti pageidaujamą paslaugą ar produktą, ypač šis poreikis juntamas keli mėnesiai prieš didžiąsias metų šventes“, – kalbėjo internetines parduotuves kuriančios įmonės „Argentum sistemos“ projektų vadovė Rugilė Matulaitytė.

„Argentum sistemos“ duomenimis, svetainėje įdiegus internetinę parduotuvę, lankomumą galima padidinti iki 30 proc., tuo metu pardavimas priklauso nuo siūlomos paslaugos ar prekės paklausos.

Pasak R. Matulaitytės, internetinė parduotuvė ar kitos paslaugos, teikiamos internetu, yra bet kurios modernios įmonės bruožas. Tad artimiausiu laiku prognozuojama, kad dar daugiau Lietuvos įmonių savo svetainėse įdiegs galimybę prekes ar paslaugas pirkti tiesiogiai internetu.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Amerikiečių prieššventinės išlaidos pagerino rekordą

Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą. skaityti »