Naujausio tyrimo, kurį atliko „Consumer Video Devices Market“, rezultatai rodo, kad „Apple“ multimedijos grotuvas užima 56 proc. rinkos.
Nors kompanija „Apple“ teigia, kad multimedijos grotuvas „Apple TV“ greičiau tėra kompanijos hobis nei rimtas projektas ar pajamų šaltinis, naujausi tyrimų rezultatai rodo, kad šis „hobis“ užima daugiau nei pusę vaizdo transliavimo internetu rinkos.
Naujausio tyrimo, kurį atliko „Consumer Video Devices Market“, rezultatai rodo, kad „Apple“ multimedijos grotuvas užima 56 proc. rinkos. Tokie laimėjimai net verčia pamiršti konkurentus, iš kurių arčiausiai yra „Roku“ (21,5 proc.) ir „TiVo“ (6,5 proc.).
Pagrindinė „Apple TV“ populiarumo priežastis greičiausiai yra „AirPlay“ funkcija, leidžianti belaidžiu ryšiu su grotuvu sujungti „iOS“ prietaisus ir jį valdyti.
Šaltinis:
itouch.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.