Amerikos žaidėjų populiacija mažėja

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 16 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Žmonių, žaidžiančių kompiuterinius žaidimus, skaičius Jungtinėse Amerikos Valstijose nuolat mažėja. Tokius duomenis pateikė NPD tyrimų grupė, nustačiusi, kad visų žaidimų segmentų įtraukiant ir mobiliuosius, „online“ ir parsisiunčiamus žaidimus auditorija vis nyksta.

Rinkos tyrimas „Žaidėjų segmentacija 2012: naujas žaidėjų veidas” parodė, kad 211,5 milijonai žmonių JAV 2012 metais žaidžia kompiuterinius žaidimus. Tai yra beveik du trečdaliai šalies populiacijos, bet beveik 12 milijonų (5 proc.) mažiau, nei 2011–aisiais.

Dauguma žaidimų segmentų, kuriuos NPD stebėjo, patvirtino hipotezę, kad konsolės žaidėjai, lengvų PC žaidimų vartotojai, taip pat vaikiškų žaidimų žaidėjai yra labiausiai nuo vartotojų rato traukimosi nukentėjusios rinkos. Vaikų žaidimų auditorija sumažėjo 17,4 milijonais žmonių.

Kaip bebūtų, virtualūs žaidėjai (tai yra tie, kurie žaidžia parsisiunčiamus ir „online“ žaidimus) taip pat mobiliųjų žaidimų žaidėjų populiacija ženkliai padidėjo. Mobiliųjų žaidimų kategorija šiuo metu sudaro didžiausią dalį iš visų rūšių žaidimų (sudaro 22 proc. viso reitingo, užgožę ir konsolės žaidimus).

NPD tyrimų grupės analitikė, Anita Frazier sako, kad tokie žaidimų auditorijos šuoliai jai nekelia nuostabos. Pasak A. Frazier, tokiems rinkos pokyčiams didelę įtaką daro ilgas konsolės žaidimų kartos gyvavimo ciklas ir sparčiai auganti išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pasiūla.

Pasikeitimai rinkoje įvyko industrijos kaina. Pasak NPD analitikų, konsolės žaidėjai išleido daugiau pinigų mažmeninėje prekyboje, nei visų kitų kompiuterinių žaidimų segmentai per pastaruosius tris mėnesius. Vidutiniškai vienas žaidėjas per šį laiko periodą išleisdavo apie 65 JAV dolerius, kuomet kitų segmentų vidutinis vartotojas išleisdavo iki 48 JAV dolerių.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Išmanioji apyrankė iš el. popieriaus

Sukurta išmanioji apyrankė „Eyecatcher“, kuri, pasak gamintojų, gali neįkrauta veikti metus. Apyrankė pagaminta iš elektroninio popieriaus, kuris ekonomiškai eikvoja energiją. skaityti »

„Nissan“ sukūrė automobilį socialinių tinklų gerbėjams

Naujojo „Nissan“ automobilio „Teatro for Dayz“ viduje įtaisyti jutikliniai ekranai – ne tik automobilio priekyje, bet ir prie kiekvienos sėdynės. skaityti »

Sukurta akimis valdoma dirbtinė ranka

Aldo Faizal, dirbantis Imperatoriškame koledže Londone, sukūrė robotą-dailininką, kurį žmogus gali valdyti akimis. Robotas tėra mechaninė ranka, į kurią įdiegta žvilgsnio sekimo sistema. skaityti »

„Apple“ sukūrė žiedą, palaikantį NFC technologiją

Kompanija „Apple“ sukūrė NFC (angl. Near field communication) žiedo koncepciją, kuri leis naudotojams atlikti mokėjimus naudojantis šiuo įrenginiu. skaityti »

„Amazon“ kurjeriais galės tapti vairuotojai ir pėstieji

Elektroninė parduotuvė „Amazon“ nusprendė, kad prekių pristatymas gali būti spartesnis, jei tam bus panaudotas įvairus transportas ir paprasti žmonės, pakeliui užnešantys prekes. skaityti »

6 britai iš 10 nežino, kas pavaizduotas ant nacionalinės valiutos

Portalas Quidco apklausė 2 tūkst. Didžiosios Britanijos gyventojų bandydamas išsiaiškinti, ar jie žino, kas pavaizduota ant 5, 10, 20 ir 50 svarų sterlingų banknotų. skaityti »

Trakai – tarp 10 įspūdingiausių senovinių pasaulio vietovių

Puiki žinia – keliautojų bendruomenė „Places to See in Your Lifetime“ senąją Lietuvos sostinę Trakus įtraukė tarp 10 pačių įspūdingiausių pasaulio senovinių miestų ir miestelių. skaityti »

Keletas faktų apie istorines asmenukes

Asmenukės atrodo kaip modernus reiškinys ne veltui — tai tiesioginis nuolat tobulėjančių technologijų produktas. Mobiliųjų telefonų kameromis dabar lengviau, nei bet kada, padaryti savo nuotrauką. skaityti »

Virtualiosios realybės įspūdį sustiprins išmanioji apyrankė

Japonijoje, Tokijo universitete, sukurta apyrankė, imituojanti prisilietimą prie virtualiosios realybės daiktų. Ant rankos tvirtinama „UnlimitedHand“ apyrankė gali išjudinti raumenis panaudojant elektrostimuliaciją. skaityti »

„AmazFit“ – sveiką gyvenseną matuojantis papuošalas

Kinijos išmaniųjų įrenginių gamintoja „Xiaomi“ sukūrė žmogaus veiklos sekimo prietaisą „AmazFit“. skaityti »