Skeptiškiems tėveliams: 5 faktai apie vaizdo žaidimų naudą

Tyrimai atskleidė, kad saikingos pramogos su vaizdo žaidimais gali teikti naudą ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams. skaityti »

Vaizdo žaidimai – pagrindinis vaikų gerovės indikatorius?

Ar daug laiko praleidžiantis vaikas kompiuterinių žaidimų pasaulyje yra nelaimingas? O kaip vertinti žaidimus ar kaip priežastį ar kaip rezultatą? skaityti »

Kompiuteriniai žaidimai gerina smegenų veiklą

Apie kompiuterinius žaidimus dažnai kalbama neigiamai. Tačiau kai kuriais atvejais žaidimai teigiamai veikia žaidėją. skaityti »

Didėja priklausomybė nuo kompiuterinių žaidimų

Cardiff, Derby ir Nottingham Trent universitetų tyrimas atskleidė, kad interneto žaidimus siūlančios bendrovės turi priimti atsakomybę už jų produktų besaikį vartojimą, kitu atveju veiksmų imsis vyriausybė, siekdama pažaboti priklausomybę nuo tokio pobūdžio vaizdo žaidimų. skaityti »

„Logitech“ kompiuterinių žaidimų mėgėjams siūlo visiškai naujų „Logitech G“ priedų

„Logitech“ pristatė žaidimams skirtų įrenginių seriją „Logitech G“, kurią sudaro 4 atnaujintos pelės, 2 klaviatūros, 2 ausinės su mikrofonu. skaityti »

Šizofreniją įveikti padeda kompiuterinis mokymas

„ScienceDaily“ paskelbė, kad sergantys šizofrenija žmonės, pabaigę 80–ies valandų trukmės intensyvius kompiuterinius mokymo pratimus, tampa pajėgesni geriau atlikti sudėtingas užduotis, reikalingas atskirti savo vidines mintis nuo realybės. skaityti »

„Google TV“ įdiegs naują žaidimų paslaugą

„Google TV“ vartotojai netrukus galės naudotis žaidimų svetainės „OnLive” paslaugomis. Tiesa, ši paslauga bus prieinama tik su LG G2 serijos televizoriais. skaityti »

Kompiuteriniai žaidimai, skirti padėti spręsti imigrantų ir pabėgėlių problemas

Nottingham Trent universiteto mokslininkai vysto naują požiūrį į pagalbą imigrantams ir pabėgėliams, kurie susiduria su diskriminacija, ieškodami darbo Jungtinėje Karalystėje. skaityti »

Amerikos žaidėjų populiacija mažėja

Žmonių, žaidžiančių kompiuterinius žaidimus, skaičius Jungtinėse Amerikos Valstijose nuolat mažėja. Tokius duomenis pateikė NPD tyrimų grupė, nustačiusi, kad visų žaidimų segmentų įtraukiant ir mobiliuosius, „online“ ir parsisiunčiamus žaidimus auditorija vis nyksta. skaityti »

Kompiuterinių žaidimų kūrimo moduliai – nuo šiol ir Lietuvos universitetuose

Nors Europoje gausu stambių įmonių, besispecializuojančių į simuliatorių ir kompiuterinių žaidimų, animacijos, grafinio dizaino produktų kūrimą, šių profesijų mokymo kursų ar švietimo institucijų beveik nėra. Ypač į geimifikaciją/sužaidybinimą (angl. gamification) orientuotų mokyklų trūkumas jaučiamas Baltijos bei rytų šalių kaip Rusija, Baltarusija, Ukraina rinkose. skaityti »