Amerikos žaidėjų populiacija mažėja

Publikuota: 2012 m. rugsėjo 16 d. sekmadienis

Šaltinis: ucc.lt

Žmonių, žaidžiančių kompiuterinius žaidimus, skaičius Jungtinėse Amerikos Valstijose nuolat mažėja. Tokius duomenis pateikė NPD tyrimų grupė, nustačiusi, kad visų žaidimų segmentų įtraukiant ir mobiliuosius, „online“ ir parsisiunčiamus žaidimus auditorija vis nyksta.

Rinkos tyrimas „Žaidėjų segmentacija 2012: naujas žaidėjų veidas” parodė, kad 211,5 milijonai žmonių JAV 2012 metais žaidžia kompiuterinius žaidimus. Tai yra beveik du trečdaliai šalies populiacijos, bet beveik 12 milijonų (5 proc.) mažiau, nei 2011–aisiais.

Dauguma žaidimų segmentų, kuriuos NPD stebėjo, patvirtino hipotezę, kad konsolės žaidėjai, lengvų PC žaidimų vartotojai, taip pat vaikiškų žaidimų žaidėjai yra labiausiai nuo vartotojų rato traukimosi nukentėjusios rinkos. Vaikų žaidimų auditorija sumažėjo 17,4 milijonais žmonių.

Kaip bebūtų, virtualūs žaidėjai (tai yra tie, kurie žaidžia parsisiunčiamus ir „online“ žaidimus) taip pat mobiliųjų žaidimų žaidėjų populiacija ženkliai padidėjo. Mobiliųjų žaidimų kategorija šiuo metu sudaro didžiausią dalį iš visų rūšių žaidimų (sudaro 22 proc. viso reitingo, užgožę ir konsolės žaidimus).

NPD tyrimų grupės analitikė, Anita Frazier sako, kad tokie žaidimų auditorijos šuoliai jai nekelia nuostabos. Pasak A. Frazier, tokiems rinkos pokyčiams didelę įtaką daro ilgas konsolės žaidimų kartos gyvavimo ciklas ir sparčiai auganti išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pasiūla.

Pasikeitimai rinkoje įvyko industrijos kaina. Pasak NPD analitikų, konsolės žaidėjai išleido daugiau pinigų mažmeninėje prekyboje, nei visų kitų kompiuterinių žaidimų segmentai per pastaruosius tris mėnesius. Vidutiniškai vienas žaidėjas per šį laiko periodą išleisdavo apie 65 JAV dolerius, kuomet kitų segmentų vidutinis vartotojas išleisdavo iki 48 JAV dolerių.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Vienarankis robotas varžėsi samurajų kardų rungtynėse

Kompanija „Yaskawa Bushido Project“ sujungė jėgas su jaijutsu kardų kovos meistru Isao Machii. skaityti »

Maisto nuotraukos padės skaičiuoti kalorijas

„Google“ kuria priemonę „Im2Calories“, kuri iš maisto nuotraukos padėtų įvertinti maisto kaloringumą. skaityti »

Festivalyje „džiazuos“ Lietuvoje sukurtas elektrinis autobusas

Birželio 5 d. startuojantis 21-asis Klaipėdos pilies džiazo festivalis pristato ne tik garsiausias džiazo muzikos žvaigždes, bet ir šalies technologijų pasaulio naujienas. skaityti »

Sukurta išskirtinė vėjo jėgainė: gamina elektrą, nors neturi sparnų

Ispanijos bendrovė „Vortex“ sukūrė unikalią vėjo jėgainę „Vortex Bladeless“, kuri gamina elektrą net ir neturėdama sparnų. skaityti »

Kinijoje į gatves išriedėjo pirmieji pasaulyje „beūsiai“ troleibusai

Kinijoje buvo pristatyti pirmieji pasaulyje neįtikėtinai efektyviai energiją kaupiantys troleibusai. Pagrindinė šių transporto priemonių technologija yra superkondensatoriai, patalpinti į 18 ir 12 metrų ilgio greituosius (BRT – angl. „bus rapid transit“) autobusus. skaityti »

Mikrolustas po oda atliks kraujo tyrimus

Šveicarijos mokslininkai sukūrė diagnostinį lustą, implantuojamą po oda, kuris stebės kraujo rodiklius ir perduos informaciją per „Bluetooth“. skaityti »

Mokslininkai išspręs spaudžiančių batų bėdą

Valensijos biomechanikos instituto mokslininkai sukūrė technologiją, kuri pritaiko avalynę prie pėdų. skaityti »

Didžiausia planetoje interaktyvi fotografija – 365 gigapikseliai

Didesnės fotografijos Žemėje dar nėra buvę. Tarptautinė fotografų grupė, vadovaujama italo Filippo Blenigni, publikavo gigantišką aukščiausios viršukalnės Europoje ir 11-os aukščiausios viršukalnės pasaulyje panoraminę fotografiją. skaityti »

Pirmasis lietuviškas interaktyvus reklamos stendas skaičiuos ir analizuos naudotojus

Kauno technologijos universiteto (KTU) mokslininkai ir studentai sukūrė pirmąjį lietuvišką interaktyvų reklamos stendo prototipą, kuris ne tik transliuoja reklamą, bet ir fiksuoja reklamą stebėjusiųjų vartotojų statistinius duomenis. skaityti »

„Microsoft“ pasiūlė mokykloms atsisakyti rašiklių ir sąsiuvinių

Viena iš kompanijos „Microsoft“ direktorių, atsakinga už švietimą, Lia De Cicco-Remu pateikė mokykloms pasiūlymą atsisakyti rašiklių ir sąsiuvinių. skaityti »