Kompanija „Canon“ vasario 21 d. Niujorke pristatė vaizdo akinius MREAL. Įrenginį prisitvirtinęs prie galvos vartotojas gali matyti virtualius objektus kartu su realiais.
Kompanija „Canon“ vasario 21 d. Niujorke pristatė vaizdo akinius MREAL. Įrenginį prisitvirtinęs prie galvos vartotojas gali matyti virtualius objektus kartu su realiais.
Šie akiniai daug didesni nei „Google Glass“ ir dirba pagal kitą technologiją. Juose įdiegtos dvi vaizdo kameros atlieka dirbtinių akių vaidmenį. Jų užfiksuotą vaizdą apdoroja kompiuteris – į jį įmontuoja grafiką. Apdorotas paveikslėlis patenka į ekraną – vartotojui prieš akis.
Teisingai įmontuoti grafiką į realybę padeda fiziniai žymekliai. Tai gali būti magnetiniai ženklai ar QR kodai, esantys toje patalpoje, kur naudojamasi akiniais.
Akiniai JAV prekybos vietose pasirodys kovo 1 dieną ir kainuos 125 tūkst. JAV dolerių. Kasmet MREAL eksploatacija vartotojui atsieis 25 tūkst. dolerių.
Iš esmės šie akiniai skirti ne masiniams vartotojams, o verslui. Tarkim, juos pasitelkę automobilių gamintojai galės pirkėjams parodyti, kaip atrodys gamybai paruošta nauja mašina. Automobilio vaizdą (spalvą, saloną) galima pakeisti tiesiog per pačią prezentaciją.
Akiniuose MREAL taikoma papildytos realybės technologija, tačiau „Canon“ labiau linkusi vartoti terminą „mišri realybė“. Be „Canon“ ir „Google“, šioje sferoje dirba „Olympus“, „Microsoft“, „Oakley“ ir daugybė kitų kompanijų.
Kaip veikia „Canon“ papildytos realybės akiniai, galite pamatyti čia.