„Fazer“ ir „Rovio Entertainment“ pasirašė strateginio bendradarbiavimo sutartį dėl „Angry birds“ prekės ženklu pažymėtų saldainių gamybos ir prekybos.
„Fazer“ ir „Rovio Entertainment“ pasirašė strateginio bendradarbiavimo sutartį dėl „Angry birds“ prekės ženklu pažymėtų saldainių gamybos ir prekybos. Nauja produkcija parduotuvių lentynose pasirodys šių metų liepos mėnesį.
„Džiaugiamės galimybe vystyti produktus šia žaisminga kryptimi. Tikime, kad vartotojai įvertins mūsų pastangas ir naujieji saldainiai taps sensacija daugelyje saldumynų rinkų“,– teigia „Fazer Bakeries and Confectionery“ vykdomasis direktorius Pekka Rantala.
Nuo 2010 m. „Angry birds“ – „Rovio“ sukurtas žaidimas išmaniesiems telefonams – tapo itin populiarus visame pasaulyje. „Angry birds“ veikėjai lems naujų saldainių formas ir skonius. Daugiau informacijos apie saldainius bus paskelbta kovo mėnesį.
„Šis bendradarbiavimas yra natūralus žingsnis mūsų verslo vystyme. Tiek „Fazer“, tiek „Rovio“ yra tarptautiniu mastu pripažintos Suomijos kompanijos. „Rovio“ kuria naujas pramogas, o „Fazer“ – naujus skonius“,– sako „Rovio“ atstovas Harri Koponen.
„Fazer“ ir „Rovio“ bendradarbiavimas taip pat apims plataus masto kampaniją socialinėje žiniasklaidoje
Šaltinis:
pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.