Inovatyviausia įmone pasaulyje pripažinta „Nike“

Publikuota: 2013 m. vasario 14 d. ketvirtadienis

Sportinių drabužių ir avalynės gamintoja „Nike“  išrinkta inovatyviausia 2013 metų pasaulio kompanija. Ji užkopė į TOP 50 inovatyviausių kompanijų viršūnę aplenkusi ir tokias varžoves, kaip „Apple“, „Microsoft“, „Google“, „Samsung“, „Amazon“. Inovatyviausių pasaulio kompanijų sąrašą sudarė verslo leidinys „Fast Company", rašantis apie inovacijas ir technologijas, pasitelkęs dešimtis ekspertų ir kruopščiai išanalizavęs įvairių bendrovių produktus.

„Nike“ visuomet orientuojasi ne tik į sportinių drabužių ar avalynės pasiūlą, tačiau ir į inovatyvių sprendimų, paslaugų asortimento plėtrą. Tai ne vien  aksesuarų, avalynės, aprangos kūrimas – tai siekis, kad mėgėjams ir profesionaliems sportininkams siūlomi produktai būtų ne tik patogūs, padedantys pasiekti maksimalių rezultatų tačiau ir kokybiški, tausojantys aplinką“, – teigė sporto prekių gamintojos „Nike“ – prekės ženklo atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė.

Vienas iš pagrindinių „Nike“ pripažintų inovacijos projektų buvo „Nike FuelBand“ – elektroninė apyrankė su jutikliais, matuojančiais visą žmogaus dienos aktyvumą užsiimant bet kokia sporto šaka. Apyrankė „Fuelband“ skaičiuoja per dieną atliktus žingsnius, kalorijas, matuoja kitus su sveikata susijusius duomenis, apskaičiuoja specialų rodiklį „NikeFuel“, rodantį bendrą žmogaus dienos aktyvumą.

Antrasis „Nike“ projektas, sulaukęs įvertinimo, – mikroinžinierių sukurti naujos kartos ekologiški bėgimo bateliai mėgėjams ir profesionalams „Nike Flyknit Lunar1+“. Vieni lengviausių pasaulyje bėgimo batelių, (sveriantys vos 160 g) sumažina kojoms tenkantį krūvį 80 proc. Naujos technologijos, kuri pavadinta „Nike Flyknit", bėgimo batelių konstrukcija skiriasi nuo įprastinių bėgimo batelių: jų viršutinė dalis sudaryta iš vieno sluoksnio audinio, suformuotos beveik nematomos siūlės. Kuriant šiuos batelius koncentruotasi tik į esminius elementus, tad audiniai bei siūlės naudoti tik ten, kur būtina, siekiant išlaikyti batelių lengvumą, patogią formą ir beveik nejuntamą viršutinę dalį. Minimalistinio dizaino bateliai prie kojos priglunda beveik kaip kojinė, tad leidžia susikoncentruoti į bėgimą.

Revoliuciją bėgimo batelių pasaulyje sukėlusių „Nike Flyknit Lunar1+“ nuo kitos savaitės galima ieškoti ir Lietuvoje – „Nike“ parduotuvėse Kauno ir Klaipėdos prekybos centruose „Akropolis“. Daugiau apie inovatyvią avalynę: http://www.youtube.com/watch?v=5TSNvbBG8Aw.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Lenkijoje išleista kvadratinė moneta

Nacionalinis Lenkijos bankas išleido 35 tūkst. kolekcinių 5 zlotų monetų. Ypatingos jos savo kvadratine forma. Ši moneta sukurta minint Varšuvos monetų rūmų 250 metų jubiliejų. skaityti »

Žmones stebės milžiniška akis

Šveicarai sukūrė skraidyklę „Skye“, primenančią milžinišką akį. Ji sugeba skraidyti minioje tarp žmonių ir jų neužkabinti. skaityti »

Britams bankas svarbesnis už parduotuvę

Trys iš keturių britų norėtų, kad jų rajone būtų banko skyrius. Tai rodo Britanijos banko TSB tyrimas. Taip pat arti namų turėtų būti ir pašto skyrius. skaityti »

Amerikoje sukurta moters išvaizdos robotė

Amerikos bendrovės „Hanson Robotics“ įkūrėjas Davidas Hansonas sukūrė robotą Sofiją, savo išvaizda stulbinančiai panašią į moterį. Robotė netgi gali atkartoti žmogaus mimiką – iki 60 veido išraiškų. skaityti »

Kodėl „Google“ parduoda baisiausių pasaulyje robotų gamintoją?

Susižavėjimą ir pagarbią baimę keliančių robotų gamintojas „Boston Dynamics“ parduodamas. Kodėl „Google“ nebenori ganyti plieninių avių? skaityti »

„Huawei“ ambasadoriumi tapo futbolininkas Lionelis Messis

Argentinos rinktinės ir „Barcelona“ futbolo klubo puolėjas Lionelis Messis tapo naujuoju „Huawei“ ambasadoriumi. Bendrovės ir penkiskart geriausio pasaulio futbolininko partneryste siekiama skatinti žmones siekti savo tikslų ir svajonių. skaityti »

„Nike“ sukūrė išmaniuosius batus

„Nike“ paskelbė sukūrusi batus, kurie savaime užsiriša juos užmovus ant kojų. skaityti »

Daugiausia milijardierių gyvena JAV

Leidinio „Forbes“ naujausias reitingas rodo, kad daugiausia milijardierių gyvena Niujorke. Šiame mieste gyvena 79 žmonės, kurių turtas siekia apie 364,6 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Italų studentai sukūrė origami išvaizdos elektromobilį

Anot projekto autorių, automobilis ne tik važiuos pats automatiškai, bet ir reaguos į vairuotojo nuotaiką – pagal tai kurs atitinkamą atmosferą. skaityti »

Japonijos banke dirbs robotas Pepperis

Japonijos bankas „Mizuho Bank“ planuoja panaudoti kompanijos IBM technologijas ir įdarbinti savo poskyriuose robotus. skaityti »