Pusė Švedijos trimečių naudojasi internetu

Publikuota: 2011 m. lapkričio 18 d. penktadienis

Šaltinis: www.itbaze.lt

Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad priėjimą prie interneto turi 88 proc. Švedijos gyventojų, o 85 proc. jų namie naudojais plačiajuosčiu internetu. Vidutinis šeimos narių skaičius yra mažesnis už vidutinį namuose esančių kompiuterių skaičių: atitinkamai 2,5 ir 2,8.

Jei 2000-aisiais pusė Švedijos vaikų internetu pradėdavo naudotis trylikos metų, tai 2004-aisiais jų vidutinis amžius buvo devyni metai, o 2008-aisiais – penki. Dabar pusė Švedijos trimečių jau internetu naudojasi.

19 proc. keverių metų amžiaus vaikų naudojasi internetu kasdien. Prieš porą metų jų buvo 2 proc. Kasdien internetu naudojais kas ketvirtas Švedijos šešiametis. 2009-aisiais tokių buvo 5 proc.

Kiekvieną dieną prie interneto prisijungia 81 proc. šalies interneto vartotojų, 62 proc. jų naudojasi socialiniais tinklais.

Tyrime dalyvavo daugiau nei 2 500 vyresnių nei 16 metų žmonių.

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Siūlomos naujos sužaidybinimo etikos taisyklės

Neseniai buvo apklausti „gamification.com“ skaitytojai apie etiką sužaidybinime (angl. gamification). Tokia apklausa vykdyta ne pirmą kartą, tačiau tema aktuali, diskutuotina ir dar neprieita prie bendros nuomonės ją vertinant. Dažnai tai kas atrodo etiška vienam žmogui, kitas vertina visai priešingai. skaityti »

Kaip skatinti rinkėjų aktyvumą?

Prieš šių metų JAV prezidento rinkimus, kandidatų atstovai kreipėsi į įvairius sužaidybinimo (angl. gamification) specialistus aptarti, kaip šią sritį būtų galima išnaudoti, siekiant geresnių rinkimų rezultatų ir aukštesnių reitingų. skaityti »

Šizofreniją įveikti padeda kompiuterinis mokymas

„ScienceDaily“ paskelbė, kad sergantys šizofrenija žmonės, pabaigę 80–ies valandų trukmės intensyvius kompiuterinius mokymo pratimus, tampa pajėgesni geriau atlikti sudėtingas užduotis, reikalingas atskirti savo vidines mintis nuo realybės. skaityti »

Kaip priėmėme skaitmeninę televiziją?

Praėjus mėnesiui nuo skaitmeninės antžeminės televizijos įvedimo ir analoginės televizijos išjungimo, įdomu pažvelgti, kaip nusiteikę laukėme šio technologinio pokyčio savo namuose. skaityti »

Japonų astronautą lydės robotas-androidas

Tokijo universiteto inžinieriai kartu su viena iš japonų reklamos kompanijų 2013-ųjų vasarą ruošiasi į tarptautinę kosminę stotį (TKS) išsiųsti robotą-androidą KIBO („Viltis“). Jis lydės japonų astronautą Koichi Wakatą ir padės jam bendrauti su Žeme. skaityti »

Naujoji „Microsoft“ biuro koncepcija padeda taupyti ir gerina darbuotojų savijautą

„Microsoft“ atstovybė Lietuvoje persikėlė į lanksčiojo darbo stiliaus biurą, kuriame darbuotojai gali kasdien rinktis geriausiai veiklos pobūdį atitinkančią darbo vietą ir vienodai efektyviai dirbti su pasirinktais išmaniaisiais įrenginiais. skaityti »

„Google Street View“ leidžia apžiūrėti Arkties miestą, slidinėjimo kurortus

„Google“ pirmą kartą žengia ten, kur šalta, – į Arkties miestą ir slidinėjimo kurortus. skaityti »

HP kartu su „DreamWorks Animations“ filme „Legendos susivienija“ pagrindinį vaidmenį suteikė inovacijoms

Kai šį penktadienį (lapkričio 30 dieną) Lietuvos kino teatrų ekranuose pasirodys naujausias animacinis filmas „Legendos susivienija“, žiūrovai išvys dar vieną HP technologijų triumfą animacijoje. skaityti »

Į „Chevrolet Spark“ bus diegiama „Apple Siri“

„Chevrolet Spark“ taps pirmuoju automobiliu, kuriame bus įdiegta „Apple Siri“ funkcija. skaityti »

„YouTube“ pasiektas naujas populiarumo rekordas

Pietų Korėjos reperio Psy dainos „Gangnam Style“ klipą svetainės vartotojai peržiūrėjo daugiau nei 820 mln. kartų. skaityti »