CeBIT 2011 pristatė daugiafunkces planšetes, „debesų“ ir 3D technologijas

Publikuota: 2011 m. kovo 8 d. antradienis

 

Vokietijoje vyko CeBIT 2011 – stambiausia IT technologijų paroda. Verta atkreipti dėmesį, jog pastaruoju metu ji prarado savo pozicijas ir kai kuriuos dalyvius, pasukusius korporatyvine kryptimi. Visgi šiemet dauguma gamintojų sugrįžo į parodą ir pasiūlė įvairių naujovių.

Pramogoms skirtos namų sistemos buvo pristatytos dviejose ekspozicijos „CeBIT Life“ salėse. Daug dėmesio sulaukė energijos sunaudojimo optimizavimo sistema, valdoma „iPhone“ arba „iPad“. Jos esmė – asmeninių planšetinių kompiuterių ir el. knygų, televizorių, namų automatikos sistemų sujungimas bei įvairių skaitiklių duomenų apdorojimas. Beje, „iPad 2“ parodoje CeBIT nebuvo pristatytas, nes „Apple“ atsisakė dalyvauti renginyje. Tačiau savo planšetes čia pristatė ASUS, „Dell“ ir „Fujitsu“. Visgi pagrindinis parodos akcentas – darbas ir gyvenimas su „debesų“ technologijomis (angl. Work and Life with the Cloud). Dalyvių teigimu, tiek daug dėmesio nebuvo skirta jokiai kitai temai.

„Debesų“ technologijos išaugo iki verslo modulio, kuriuo naudojasi beveik kiekviena parodoje dalyvaujanti kompanija. Šiandien prieiga prie duomenų ir verslo rodiklių bet kuriame pasaulio taške ir bet kuriuo prietaisu – sėkmingo ir efektyvaus darbo garantas“, – teigė Konstantin Butrimovič, parodoje lankęsis „Penkių kontinentų“ atstovas.

Remiantis analitinės bendrovės „Gartner“ prognozėmis, jau šiais metais bendra pasaulinė „debesų“ sektoriaus paslaugų apyvarta sieks 68,3 mlrd. JAV dolerių, o tai 16,6 proc. daugiau nei 2010 metais.

Dar viena svarbi parodos tema – trimatės technologijos (3D), naudojamos beveik visur: nuo pramogų sektoriaus iki telemedicinos. Įmonė „Seeral“ pristatė holografinius 3D televizorius, kuriuos galima žiūrėti be specialių akinių.

„CeBIT Banking & Finance World“ ekspozicija supažindino su pagrindinėmis finansinėmis temomis: užsakomosiomis paslaugomis, kortelių technologijomis, mobiliosiomis taikomosiomis programomis, saugumu, naujais pardavimo moduliais, rizikos valdymu ir kt. Vienoje iš parodos salių buvo įrengtas ir intelektinis būstas (angl. Smart House), kuriame skirtingos žmonių grupės (viengungiai, šeimos, pagyvenę asmenys) galėjo išbandyti visas rinkoje egzistuojančias intelektines technologijas.

Parodoje CeBIT 2011 buvo pristatyta ir skaitmeninė Europos Sąjungos (ES) politika, kurios pagrindinis tikslas – iki 2013 m. aprūpinti visus ES gyventojus prieiga prie spartaus interneto, o iki 2020 m. visus namus prijungti prie šviesolaidinio tinklo.

Šiemet CeBIT dalyvavo per 4 200 kompanijų iš 70 pasaulio šalių. 2010 m. jų buvo šiek tiek mažiau – 4 157 įmonės iš 68 valstybių. Visgi lankomumo rekordas pasiektas 2001 m. – 8 093 kompanijos. Šiųmetį renginį aplankė apie 350 tūkst. žmonių (rekordiniais 2001–aisiais jų buvo 850 tūkst.).

 

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha