„Mobile Banking.iQ“ – visos banko paslaugos mobiliajame įrenginyje

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 14 d. trečiadienis

Mobiliosios bankininkystės paslaugomis pasaulyje šiuo metu naudojasi 590 mln. žmonių. Prognozuojama, kad 2017 metais šis rodiklis sieks per 1 mlrd. Be abejo, ateityje mobilioji bankininkystė pakeis esamus mokėjimo, finansinių paslaugų, bendravimo su klientais modelius. Taigi, investuodami į mobiliąją bankininkystę, bankai sudaro sąlygas naujoms paslaugų teikimo galimybėms ir efektyviam klientų aptarnavimui.

Modernų mobiliosios bankininkystės programinį sprendimą „Mobile Banking.iQ“ bankams siūlo bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2).

„Tai taikomoji programa, sukurta specialiai planšetiniams kompiuteriams ir išmaniesiems telefonams su „iOS“ arba „Android“ sistemomis. Tokia aplikacija suteikia jos naudotojams stabilaus ir saugaus mobiliojo banko paslaugas. Be to, gerokai išplečia mobiliosios bankininkystės funkcionalumą“, – sako BS/2 Mobiliųjų įrenginių poskyrio vadovas Konstantin Butrimovič.

Su „Mobile Banking.iQ“ klientai turi patogią prieigą prie el. banko paslaugų bet kuriuo patogiu laiku ir bet kurioje vietoje, kur yra interneto ryšys. Siūlydami finansinių paslaugų sprendimus mobiliojo ryšio įrenginiams, bankai suteikia galimybę savo klientams dar greičiau ir patogiau tvarkyti kasdienius finansinius reikalus. Savo mobiliajame įrenginyje naudotojai gali gauti visas su savo sąskaita susietas paslaugas: peržiūrėti sąskaitos likutį, atlikti pervedimus, laikinai ar visam laikui užblokuoti mokėjimo kortelę, gauti ir grąžinti mikropaskolą, pasinaudoti virtualios piniginės ar sąskaitų apmokėjimo nuskaitant QR kodą funkcijomis ir kt. Be to, „Mobile Banking.iQ“ suteikia galimybę gauti įvairią banko teikiamą informaciją: patogiai ir operatyviai susisiekti su banko skyriaus darbuotojais, rasti artimiausią bankomatą, sužinoti valiutų kursus, skaityti banko skelbimus ir t. t.

Pagrindiniai mobiliųjų finansinių paslaugų privalumai: 

• klientai visada jas „turi po ranka“, todėl iškilusius svarbius finansinius klausimus gali išspręsti nedelsdami;
• mobiliojo ryšio įrenginiai nustato geografinę kliento buvimo vietą, todėl bankai gali pasiūlyti specialių finansinių paslaugų, pritaikytų pagal konkrečias aplinkybes;
• mobiliojo ryšio įrenginiai dėl techninių ypatybių kartu su specializuota programine įranga gali tapti elektronine klientų pinigine.

Besinaudojančiųjų mobiliąja bankininkyste skaičiui nuolat augant, specialios taikomosios programos padeda sukurti itin patogų virtualų banko skyrių, kuriame banko paslaugos klientui suteikiamos visą parą.

Plačiau apie „Mobile Banking.iQ>>>

Plačiau apie BS/2 >>>

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha