UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) mobiliųjų programėlių rinkoje pristato programą „Mobile Service Desk.iQ v. 1.0“, kurią jau galima parsisiųsti iš „Google Play Market“.
UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) mobiliųjų programėlių rinkoje pristato programą „Mobile Service Desk.iQ v. 1.0“, kurią jau galima parsisiųsti iš „Google Play Market“.
Ši taikomoji programa, priklausanti „Mobile.iQ“ platformai, suteikia galimybę naudojant „Android“ paremtus mobiliuosius įrenginius nuotoliniu būdu administruoti „Service Desk.iQ“ užfiksuotus incidentus. Programa padeda palaikyti ryšį tarp operatoriaus ir inžinierių – užduotys gali būti formuluojamos atsižvelgiant į personalo buvimo vietą, o tai sutrumpina darbui skiriamą laiką ir užtikrina operatyvią užduočių statuso kontrolę realiuoju laiku.
BS/2 Techninės priežiūros departamento direktoriaus pavaduotojo Andrejaus Smirnovo teigimu, ši taikomoji programa leidžia kur kas lanksčiau valdyti inžinieriams skiriamas užduotis ir operatyviau reaguoti į bendros incidentų valdymo situacijos pasikeitimus.
„Mūsų įmonė seka mobiliųjų įrenginių ir jų platformų rinkoje vykstančius pasikeitimus bei nuolat tobulina kuriamas mobiliąsias programas, kurios yra neatsiejama „Service Desk.iQ“ sistemos dalis“, – sako A. Smirnovas.
Išsamiau apie „Mobile Service Desk.iQ“ >>>
Išsamiau apie sistemą „Service Desk.iQ“ >>>
Išsamiau apie mobiliųjų programų platformą „Mobile.iQ“ >>>