JAV banko klientų apklausa parodė, kad klientams maloniau finansinius reikalus susitvarkyti bankų skyriuose, nei per mobiliuosius telefonus.
Bendrovė „JD Power“ apklausė 78 tūkstančius JAV bankų klientų, siekdama išsiaiškinti mobiliosios bankininkystės populiarumą. Tyrimas parodė, kad 48 proc. jaunimo naudojasi bankų paslaugomis per mobiliuosius telefonus. Tačiau klientų, kurie lankosi bankų skyriuose bent kartą per mėnesį, skaičius siekia 71 proc.
Apklausa taip pat parodė, kad klientams vis dar maloniau susitvarkyti finansinius reikalus bankų skyriuose, nei per mobiliuosius telefonus. Labiausiai patenkinti bankų paslaugomis tie, kurie naudojasi ir mobiliąja bankininkyste, ir užsuka į bankų skyrius. Daugiau nei 75 proc. naujų sąskaitų vis dar atidaroma bankų filialuose.
„JD Power“ analitikai mano, kad mobilioji bankininkystė svarbi šiuolaikiniam bankui, ypač besiorientuojančiam į „Milenium“ kartą, uždirbančią daugiau nei 80 tūkst. dolerių per metus. 64 proc. šio segmento turi bankinę sąskaitą, susietą su mobiliąja bankininkyste. Į bankų skyrius žmonės daugiausia kreipiasi, siekdami išspęsti problemas, neaiškius klausimus, tačiau jaunoji karta netgi ir šiuo atveju jau mėgina rasti atsakymus naudodamasi socialiniais tinklais, interneto pokalbių programomis.