Bankui SNORAS atnaujinus internetinės bankininkystės sistemą, SNORO klientai ir kreditoriai jau gali pasitikrinti teismo patvirtintas bei nepatvirtintas kreditorinių reikalavimų sumas ir matyti informaciją apie kreditorinių reikalavimų pateikimą.
Bankui SNORAS atnaujinus internetinės bankininkystės sistemą, SNORO klientai ir kreditoriai jau gali pasitikrinti teismo patvirtintas bei nepatvirtintas kreditorinių reikalavimų sumas ir matyti informaciją apie kreditorinių reikalavimų pateikimą.
Remiantis Vilniaus apygardos teismo 2011 m. gruodžio 7 d. nutartimi iškelti bankui SNORAS bankrotą, visi kreditoriai turėjo teisę per vieną mėnesį nuo tos dienos pareikšti savo reikalavimus. Atsižvelgiant į tai, visi kreditoriai turėjo pateikti reikalavimus bankroto administratoriui iki 2012 m. sausio 20 d., tačiau 2012 m. sausio 13 d. Vilniaus apygardos teismas priėmė nutartį pratęsti SNORO kreditorių paraiškų pateikimo terminą iki 2012 m. vasario 10 d. (imtinai).
Teismo sprendimus, susijusius su šiais reikalavimais, klientai dabar jau gali pamatyti SNORO elektroninėje bankininkystėje. Ši informacija taip pat teikiama telefoninės bankininkystės paslaugai užsiregistravusiems klientams. Kreditoriai dėl informacijos, susijusios su jų kreditoriniais reikalavimais, gali kreiptis į veikiančius SNORO padalinius arba susisiekti su klientų kontaktų centru.
Šaltinis:
pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.