Skelbiami geriausiai klientus Baltijos šalyse aptarnaujantys bankai

Publikuota: 2012 m. kovo 15 d. ketvirtadienis

Paaiškėjo Baltijos šalių bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai. Bendras bankų aptarnavimo kokybės vidurkis Estijoje siekia 79,4 proc., Latvijoje – 89,4 proc., Lietuvoje – 86,5 proc. Baltijos šalių bankų sektoriaus klientų aptarnavimo kokybės tyrimą praėjusių metų pabaigoje – šių metų pradžioje atliko tyrimų bendrovė „Spect–dive“.

Tyrime geriausiai įvertinta Baltijos šalių bankų aplinka, aptarnaujančių darbuotojų išvaizda, bendravimo įgūdžiai. Lietuvos ir Latvijos bankų pranašumas – gebėjimas gerai pateikti pasiūlymus bei sprendimus. Estijoje įsiklausyti į kliento poreikius klientų aptarnavimo specialistams sekasi sunkiau. Silpniausia Baltijos šalių bankų aptarnavimo sritis – kontakto su klientu užbaigimas.

„Slapto pirkėjo tyrimas atskleidžia ne tik bankų pasiekimus, bet ir sritis, kuriose galima tobulėti. Tyrime nepriekaištingai įvertinta sutvarkyta aplinka, derama darbuotojų apranga. Tačiau dar galima tobulinti skyriuose dirbančių darbuotojų įgūdžius užbaigiant pokalbį, kuris kurtų stipresnius ilgalaikius ryšius su klientu“, – sako Neringa Kazlauskienė, „Spect–dive“ direktorė.

Iš viso 27 bankuose 18–oje miestų lankėsi slaptieji pirkėjai, kurie vertino banko aplinką, aptarnaujančiojo išvaizdą, pirmąjį kontaktą, kliento poreikių išsiaiškinimą, poreikį tenkinančių paslaugų pristatymą, papildomus pardavimo įgūdžius, bendravimo įgūdžius ir kontakto pabaigą.


Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvoje apyvartoje dar yra beveik pusė milijardo litų

Praėjus daugiau kaip pustrečių metų po Europos Sąjungos bendrosios valiutos euro įvedimo šalyje, 480 mln. vertės litų suma dar nėra grįžusi į litus išleidusį Lietuvos banką. Tai beveik dešimtadalis visų įvedant eurą buvusių apyvartoje litų. skaityti »

Technologijos keičia lietuvių požiūrį į pinigų skolinimąsi

Lietuvos bankų klientai vis labiau pasitiki moderniomis technologijomis: jau kas trečiam yra patogu internetu sužinoti vartojimo paskolos sąlygas. skaityti »

Kodėl bankai klausia?

Pastaruoju metu viešumoje vis dažniau keliami klausimai, kokiais tikslais bankai prašo klientų užpildyti anketas, kuriose prašoma pateikti tam tikrus duomenis apie save. skaityti »

Siekdamas efektyvumo Lietuvos bankas veiklą sutelks Žirmūnuose

Siekdamas mažinti veiklos išlaidas, Lietuvos bankas iš Vilniaus centro persikels į sostinės Žirmūnų rajoną, kur ir šiandien dirba dalis banko padalinių, veikia pinigų saugykla bei klientų aptarnavimo kasos. skaityti »

„Globus“ tobulins pirkėjų aptarnavimą naudodama „Diebold Nixdorf“ technologijas

Europos mažmeninės prekybos lyderė „The Globus Group“ diegia jungtinės komercijos sprendimus. skaityti »

Finansinės drausmės kainai įvertinti – speciali skaičiuoklė internete

Siekdamas skatinti atsakingą skolinimąsi bei ugdyti visuomenę, „Citadele“ bankas pristatė elektroninę vartojimo kredito skaičiuoklę, kuri pagal asmens sąžiningai suvestus duomenis pateikia galimą gauti vartojimo kredito sumą, kredito palūkanų normą bei parodo asmens kredito reitingą. skaityti »

Kokios lietuviškos monetos pageidautumėte Jūs?

Lietuvos bankas kviečia susipažinti su Monetų kūrimo strategijos projektu ir išsakyti savo vertinimus bei pasiūlymus. skaityti »

Kolekcinės monetos skirtos nykstančioms arklių veislėms

Liepos 21 dieną Lietuvos bankas į apyvartą išleidžia 10 eurų ir 1,5 euro kolekcines monetas, skirtas lietuvių skalikui ir žemaitukui. skaityti »

Parduotuvėse mokėti grynaisiais pinigais lietuviams vis dar patogiau

Ketvirtadalis lietuvių už pirkinius prekybos centruose visuomet ar beveik visuomet atsiskaito grynaisiais, o tik dešimtadalis pirkėjų visuomet moka banko kortele. skaityti »

„Swift“ diegiamą „Blockchain“ technologiją testuoja 28 bankai

Dar 22 bankai prisijungė prie „Blockchain“ sistemos testavimo. skaityti »