Susidomėjimas bankų naujienomis išaugo 5 kartus

Publikuota: 2011 m. gruodžio 20 d. antradienis

2011 m. lapkričio mėnesį žiniasklaidos priemonėse paskelbtų bankų naujienų skaičius išaugo daugiau nei 5 kartus, lyginant su ankstesniais šių metų mėnesiais. Naujiena apie banko SNORAS bankrotą dvigubai padidino susidomėjimą ir kitų Lietuvoje veikiančių bankų naujienomis. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos „TNS LT“ atlikta komunikacijos analizė, kurio metu 2011 m. lapkričio mėn. buvo analizuojamos naujienos apie bankus pasirodžiusios spaudoje, radijuje, televizijoje ir internete.

„TNS LT“ duomenimis, lapkričio mėnesį iš viso pasirodė beveik 6 tūkst. žinučių apie bankus, kai tuo metu sausio - spalio mėnesiais vidutiniškai būdavo paskelbiama po 1 442 pranešimus. Lapkričio mėnesį publikuotų pranešimų kiekis sudaro 34 proc. visos skelbtos metinės informacijos bankininkystės tema.

Lapkričio mėnesį, palyginus su ankstesnių šių metų mėnesių vidurkiu, daugiausiai bankų naujienų skaičius augo radijuje – 11,9 karto ir televizijoje – 9,2 karto. Spaudoje bankų paminėjimų skaičius padidėjo 3,7 karto, internete 4,2 karto.

Banko SNORAS paminėjimų žiniasklaidoje lapkričio mėnesį buvo 3,5 karto daugiau nei jų iš viso pasirodė per 10 pirmų šių metų mėnesių. Iš viso lapkričio mėnesį bankas SNORAS buvo minėtas 4 776 kartus, o 2011 m. sausio-spalio mėnesiais 1 359 kartus.

Kitų Lietuvoje veikiančių bankų paminėjimų skaičius lapkričio mėnesį buvo beveik du kartus didesnis už 2011 m. sausio-spalio mėnesių vidurkį. Lapkritį žiniasklaidos priemonėse pasirodė 2826 bankų paminėjimai, tuo metu sausio-spalio vidurkį sudarė 1 438 paminėjimai.

Lapkričio mėnesį TV, radijuje ir spaudoje buvo užfiksuotos 2 704 bankų reklamos. Tai 46,7 proc. daugiau nei vidutiniškai publikuota 2011 m. sausio–spalio mėnesiais.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15-74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia dau... skaityti »

Mokėjimo terminalai stovi ir cerkvėse

Italijos cerkvėse stovi mokėjimo terminalai, kuriuose susimokėjus kreditine kortele, galima nusipirkti žvakutę. skaityti »

Gerk ir susimokėk už kelionę buteliu

Kelias dienas Londone už važiavimą metro buvo galima susimokėti... buteliu. skaityti »

Biometrijos technologijos daugiausiai naudojamos Azijoje

HSBC ataskaita „Trust in Technology“ parodė, kad Azija ir Artimieji Rytai lenkia Vakarų Europą biometrinės identifikacijos būdų naudojimu. skaityti »

Prekes bus galima įsigyti per virtualiosios realybės akinius

Mokėjimo procesų bendrovė „WorldPay“ sukūrė sistemą, kuria naudojantis per virtualiosios realybės įrenginį bus galima atlikti finansines operacijas. skaityti »

Rusijoje bankomatai klientus pažins iš veido

Stambiausi Rusijos bankai planuoja įdiegti į savo bankomatus sistemą, kuri pažins klientus iš veido. skaityti »

Lietuvoje populiarėja tarpusavio skolinimosi platformos

2017 m. pirmąjį ketvirtį toliau mažėjo gyventojams suteiktų naujų vartojimo kreditų skaičius, tačiau šiuos kreditus irgi teikiančios tarpusavio skolinimo platformos skolinimo apimtį sparčiai didino. skaityti »

Biometrinių atsiskaitymų patrigubės

„Juniper Research“ tyrimo duomenimis, mobiliųjų atsiskaitymų, kuriems atlikti naudojami biometriniai duomenys, šiemet išaugs iki 2 mlrd. dolerių. skaityti »

Šveicarijoje bus naudojama bendra bankomatų operacinė sistema

Šveicarijos bankai diegia standartizuotą operacinę sistemą, skirtą visiems šalies bankomatams. skaityti »

Išgėrei per daug – negalėsi pasinaudoti mokėjimo kortelėmis

Sukurta mobilioji programėlė „DrnkPay“, padėsianti kovoti su priklausomybe nuo alkoholio. skaityti »

Virtualiosios valiutos „Ethereum“ vertė staigiai išaugo

„Ethereum“ kaina per parą išaugo 25 proc. Dar metų pradžioje ši virtualioji valiuta kainavo vos 8 dolerius. „Ethereum“ išpopuliarino gamintojai ir verslo klientai. skaityti »