Atnaujintas „Skype for Business“ leis vienu metu bendrauti su 10 tūkst. žmonių

Publikuota: 2015 m. gruodžio 1 d. antradienis

Technologijų bendrovė „Microsoft“ pristatė pokalbių ir vaizdo konferencijų platformos „Skype for Business“ atnaujinimus: konferencinius pristatymus iki 10 tūkst. klausytojų, vidinių PBX telefonų stočių perkėlimą į debesį bei galimybę per šią „Skype“ platformą skambinti ir priimti skambučius iš įprastų telefonų. Taip pat bendrovė „Office 365“ platformą papildė naujais saugumo ir produktyvumo sprendimais.

„Modernūs bendravimo įrankiai vaidina itin svarbų vaidmenį, bendrovėms bandant įgalinti savo darbuotojus pasiekti daugiau. Pavyzdžiui, žmonės praleidžia apie trečdalį savo darbo laiko susitikimuose, o 90 proc. mus pasiekiančių žinučių būna perduotos ne žodžiais, bet kūno kalba, grafiniais elementais ir kitomis priemonėmis, t. y., bendraujame efektyviau, jei savo pašnekovą ir aptariamą turinį matome tiesiogiai. Todėl savo sprendimais siekiame susitikimus paversti modernesniais ir efektyvesniais“, – sako Ainis Kavaliauskas, „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius.

Nuo šiol „Skype for Business“ bendrovėms leis transliuoti virtualius susitikimus iki 10 tūkst. žmonių (dabartinė riba – 250), kuriuos naudotojai galės stebėti realiu laiku praktiškai bet kokiame įprastame ar „Mac“ kompiuteryje, planšetėje ar išmaniajame telefone. Į debesį perkeltos bendrovės vidinės PBX stotys (Cloud PBX) leis darbuotojams atlikti ar priimti darbo skambučius biure, namuose ar kelyje per įprastus stalinius telefonus, kompiuterius ar išmaniuosius įrenginius.

Taip pat „Microsoft“ pristatė galimybę (PSTN Conferencing) prisijungti prie „Skype for Business“ virtualių susitikimų, naudojant įprastus telefonus, o JAV vartotojai galės, naudodami „Skype for Business“, skambinti ir priimti (PSTN Calling) įprastus skambučius su išmaniuoju telefonu, planšetiniu ar įprastu kompiuteriu.

Nauji saugumo ir produktyvumo sprendimai

Kartu buvo pristatyti ir „Office 365“ platformos papildymai. Nuo šiol vartotojai gali naudotis „Delve Analytics“ sprendimu, kuris aiškiai ir grafiškai parodo, kaip darbuotojas leidžia laiką, su kokiais projektais ar užduotimis dirba. Taip pat „Office 365“ papildė ir „Power BI“ – verslo analitikos sprendimas, kuris padeda vizualizuoti ir analizuoti duomenis per gyvas ataskaitas ir įdomius grafinius sprendimus. O „Office 365 Advanced eDiscovery“ naudoja mašininį mokslą, teksto analitiką bei taip leidžia sumažinti kaštus ir rizikas, valdant milžiniškus duomenų kiekius.

„Customer Lockbox“ suteiks naudotojui pilną kontrolę savo duomenų „Office 365“ platformoje retais atvejais, kai „Microsoft“ specialistui reikės tiesioginės prieigos prie jų, pavyzdžiui, sprendžiant pašto dėžutės ar dokumento turinio problemas. Naudotojas turės duoti atskirą leidimą, kai „Microsoft“ atstovas norės gauti prieigą prie tam tikrų duomenų. Kitas saugumo sprendimas – „Advanced Threat Protection“ – padės išvengti nežinomų virusų ar kitų kenksmingų programų, nes naudos elgesio analizės principus, kad galėtų nustatyti, kurie prisegti failai ar nuorodos el. laiške turi didesnę saugumo riziką.

Visos minėtos „Skype for Business“ ir „Office 365“ naujovės prieinamos naujojo „Office 365“ plano „E5“ naudotojams.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »