„LG Electronics“ (LG) Los Andžele vykstančioje parodoje „CES 2012“ pristatė ilgalaikę verslo televizorių rinkoje strategiją. Siekdama tapti pirmaujančia 3D televizorių gamintoja, LG plėtos plačiaekranių televizorių seriją „Cinema 3D Smart TV“, siūlys platesnį 3D akinių ir turinio pasirinkimą.
„LG Electronics“ (LG) Los Andžele vykstančioje parodoje „CES 2012“ pristatė ilgalaikę verslo televizorių rinkoje strategiją. Siekdama tapti pirmaujančia 3D televizorių gamintoja, LG plėtos plačiaekranių televizorių seriją „Cinema 3D Smart TV“, siūlys platesnį 3D akinių ir turinio pasirinkimą. Beveik 70 proc. visų naujų LG televizorių modelių rodys 3D vaizdą.
„3D televizorių su „Smart TV“ funkcija rinka sparčiai auga, todėl tikėtina, kad didės konkurencija tarp naujos kartos ekranų. Tarp jų bus televizoriai su OLED ir itin aukštos rezoliucijos (UD) technologijomis. LG planuoja stiprinti pirmaujančias pozicijas 3D vaizdo rinkoje, todėl didelį prioritetą skirsime „Smart TV“ platformos „NetCast“, taip pat skystųjų kristalų, naujos kartos OLED ir UD technologijų plėtojimui“, – sakė Havis Kwon, „LG Electronics Home Entartainment Company“ prezidentas ir vykdomasis direktorius.
2012 m. skirtos kolekcijos televizoriuose sustiprinta vaizdo kokybė ir įdiegta pramogų funkcija „Smart TV“, praplėstos jos turinio ir programų pasirinkimo galimybės. Įgyvendindama užsibrėžtą strategiją, LG stiprins bendrą darbą su antrinėmis įmonėmis „LG Display“, „LG Chemical“ ir „LG Innotek“.
LG šiais metais pristatys naują technologiją „NetCast“, kuri leis lengvai valdyti pramogų platformą „Smart TV“, greitai ir lengvai joje ieškoti turinio ir programų. Prie valdymo patogumo prisidės nuotolinio valdymo pultelis „Magic Remote“ su keturiomis naujomis funkcijomis – „Voice Recognition“, „Wheel“, „Magic Gesture“ ir „Pointing“.
LG planuose – nauja skystųjų kristalų televizorių serija su „LG Cinema Screen“ dizainu. 1 mm pločio televizoriaus rėmelis optiškai išplečia ekraną ir taip sustiprina trimačio vaizdo efektus. Šiais metais bus pristatomi 60 colių įstrižainės ir didesnio ekrano šios televizorių kolekcijos modeliai. Be to, LG „CES 2012“ parodoje pristatė ir didžiausią rinkoje, 84 colių įstrižainės UD raiškos televizorių.
Viena iš LG strateginių krypčių – lyderio pozicijų stiprinimas naujos kartos ekranų rinkoje. Pirmasis žingsnis – sukurtas didžiausias rinkoje, 55 colių įstrižainės OLED televizorius. Televizorių ateitimi vadinami OLED televizoriai yra pažangiausi savo vaizdo kokybe. Be to, LG OLED televizoriai reikalauja mažesnių gamybos kainų, nes juose naudojami WRGB tipo ekranai, geriausiai pritaikyti masinei plačiaekranių televizorių gamybai. Be to, LG šiais metais planuoja pristatyti 40 colių įstrižainės OLED televizorių.
LG strateginiame plane numatyta diegti daugiau nei iki šiol inovacijų, skirtų tiekimo grandinės valdymui. Kompanija siekia paspartinti integruotą rinkos prognozių, tiekimo planų, pirkimų ir gamybos valdymą, taip pat padidinti pasaulinės logistikos efektyvumą ir kaštus.