„Microsoft Office 365“ paslauga teikiama ir Lietuvoje

Publikuota: 2012 m. birželio 28 d. ketvirtadienis

Nuo š. m. birželio 28 d. bet kurio dydžio įmonės ir organizacijos Lietuvoje galės pradėti naudotis naująja „Microsoft“ debesijos paslauga „Office 365”. Ši paslauga apima būtiniausius dokumentų kūrimo ir valdymo, komunikacijos ir bendradarbiavimo IT sprendimus – biuro programų rinkinį „Office Professional Plus“ ir jo interneto versiją „Office Web Apps“, informacijos bendrinimo ir valdymo sprendimą „SharePoint Online“, el. pašto ir bendradarbiavimo programą „Exchange Online“, taip pat verslo komunikacijos produktą „Lync Online“.

Iki pristatant šią paslaugą pasaulio rinkai, tokiais IT sprendimais praktiškai galėjo naudotis tik didelės organizacijos, turinčios išpuoselėtą ir nemažai investicijų pareikalavusią informacinių technologijų infrastruktūrą. Rinkai pristačius „Office 365”, tokiomis pačiomis galimybėmis be didelių investicijų galės naudotis bet kurio dydžio įmonės. Priklausomai nuo pasirinkto varianto, paslauga „Office 365” kainuos nuo 18 Lt per mėnesį vienam vartotojui. Naudojimasis šiuo debesijos sprendimu patrauklus ir tuo, kad priklausomai nuo verslo poreikių įmonės gali lengvai išplėsti ar susiaurinti užsakymą, atitinkamai mokėdami tik už tas paslaugas, kurias užsisakė. „Tai geriausias sprendimas, kurį rekomenduojame kiekvienai organizacijai, siekiančiai efektyviai valdyti verslo informaciją ir užtikrinti produktyvų bendradarbiavimą“, – sakė Aleksandras Golod, „Microsoft“ rinkodaros vadovas Baltijos šalims.

Kaip teigė bendrovės ATEA IT sprendimų vadovas Rimas Kareiva, Lietuvos įmonės ir organizacijos nuo pat naujojo produkto pristatymo pradžios rodė aktyvų susidomėjimą ir iškart pradėjo naudotis „Office 365“ kasdienėje veikloje. „Verslo ir viešojo sektoriaus atstovai ieško būdų, kaip maksimaliai efektyviai ir lanksčiai organizuoti veiklą, optimaliai išnaudoti IT sprendimams skiriamas lėšas, todėl prie naujausių debesijos sprendimų mūsų klientai pereina noriai, dar daugiau jų planuoja pradėti naudotis „Office 365“ artimiausiu metu“, – teigė R. Kareiva. 

8 darbuotojus ir projektų partnerius jungiančios konsultacines paslaugas teikiančios įmonės „Baudų administratorius“ direktorius Vitalijus Simanavičius teigė, kad būtent „Office 365” leido bendrovei pradėti naudotis moderniausiais IT sprendimais be didesnių pradinių investicijų. „Saugiai pasiekti darbui reikalingą informaciją ir ja keistis įmonės viduje ar įtraukdami išorinius projektų dalyvius galime būdami bet kur – tiek biure, tiek už jo ribų, - pasakojo V. Simanavičius. – Anksčiau mums būtų reikėję įsigyti gana brangią techninę ir programinę įrangą, o naudodamiesi „Office 365“ turime galimybę šiuolaikiškai bendrauti ir bendradarbiauti mokėdami tik už pasirinktas paslaugas.“

„Office 365” gali naudotis 4 milijardai gyventojų 88 pasaulio šalyse

Pristatydama naująja paslaugą „Office 365“  Lietuvos rinkai, „Microsoft“ korporacija pranešė išplėtusi šios paslaugos teikimą dar 44 pasaulio šalyse. Šiuo metu šia paslauga galima naudotis 88 šalyse 32 skirtingomis kalbomis, taip pat ir lietuvių. Iš viso paslauga „Office 365“ šiuo metu  galėtų naudotis 4 milijardai gyventojų visame pasaulyje.

Sekdami tokių pasaulyje žinomų korporacijų kaip „DuPont“ ar „Starbucks“ pavyzdžiu, naująja paslauga pradeda naudotis vis daugiau įmonių ir viešojo sektoriaus institucijų. Šiuo metu „Office 365“ naudojasi tokios žinomos kompanijos ir organizacijos, kaip JAV Federacinė aviacijos administracija, Niujorko ir Los Andželo miestų savivaldybės, oro linijos „Japan Airlines“, pasaulinė gamintoja „Hallmark“, naftos produktų kompanija „Origin Energy“, ir kt.

Pereidamos prie „Office 365“ dauguma paminėtų verslo kompanijų ir organizacijų išsprendė skirtingose geografinėse vietose dirbančių darbuotojų tarpusavio komunikacijos ir bendradarbiavimo klausimus, užtikrino jų galimybes saugiai pasiekti darbui reikalingą informaciją iš bet kurios vietos bet kuriuo metu.

Naujosios paslaugos „Office 365“ tobulinimui „Microsoft“ skiria didžiulį dėmesį. Per pirmuosius paslaugos teikimo metus „Microsoft“ išleido daugiau nei 50 patobulinimų, skirtų padėti vartotojams dirbti greičiau ir patogiau. 

Pirmąjį mėnesį paslaugą „Office 365” įmonės galės testuoti nemokamai

„Office 365” yra pirmoji „Microsoft“ debesijos paslauga, pradėta teikti verslo įmonėms bei viešojo sektoriaus įstaigoms Lietuvoje. Visos įmonės, ketinančios pasinaudoti naująja paslauga, pirmąjį mėnesį ją testuoti gali nemokamai.

Daugiau informacijos apie „Office 365“ ir įvairius jos pasirinkimo variantus galima rasti tinklalapyje www.office365.lt.  Naujienos apie paslaugą taip pat pateikiamos „Facebook“ socialiniame tinkle (Office 365), „Twitter“ paskyroje @Office365, taip pat oficialiajame tinklaraštyje http://community.office365.com

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kam dažniausiai žmonės naudoja išmaniuosius telefonus?

Šiuo metu pasaulyje yra 2,32 milijardai išmaniųjų telefonų vartotojų, o iki 2020-ųjų šis skaičius paaugs dar iki 500 milijonų. skaityti »

Per 2017 m. III ketv. Lietuvoje įregistruotas 13 281 incidentas kibernetinėje erdvėje (3)

CERT-LT duomenimis, apie penktadalį visų incidentų sudarė kenkimo programinė įranga: virusai (įskaitant išpirkos reikalaujančias kenkimo programas „ransomware“), Trojos arkliai ir pan. skaityti »

Atšalus telefonus sugadiname dažniau: 5 patarimai, kaip išmaniuoju naudotis saugiai

Beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų labiausiai jaudinasi dėl mobilaus telefono vagystės, tačiau daug dažniau telefonus iš žmonių atima neatsakingas jų pačių elgesys. skaityti »

Vandeniui atspari išmanioji apyrankė „Samsung Gear Fit2 Pro“ jau Lietuvoje

Naujas įrenginys atitinka 5 atmosferų atsparumo vandeniui standartą, tačiau yra skirtas ne tik plaukiojimui, bet ir kitai fizinei veiklai bei sveiko gyvenimo būdo stebėsenai. skaityti »

„Dell Technologies“ įkūrė Daiktų interneto skyrių

„Dell Technologies“ neatsilieka nuo šios evoliucijos ir kuria naujas vizijas bei strategijas, kad padėtų klientams pasiekti skaitmeninę ateitį saugiai valdant sudėtingą ir dažnai fragmentuotą daiktų interneto struktūrą. skaityti »

Dirbtinis intelektas vaizduotės spąstuose – jis bus kitoks nei tikimės

Dirbtinis intelektas ne atkeliauja – jis jau čia. Ir nors iki mokslinėje fantastikoje matomo superproto liko dar mažiausiai keli dešimtmečiai, kasdien susiduriame su elementaresnėmis jo formomis. skaityti »

Galimybės, kurias verslui atveria didieji duomenys: pamatyti daugiau, įžvelgti tiksliau

Pirkėjų elgsenos realiuoju laiku stebėjimas. Naršymo internete sekimas. Tai tik nedidelė kasdien verslo renkamų duomenų dalis, toli gražu neatspindinti didžiųjų duomenų aprėpčių ir potencialo. skaityti »

ABC tėveliams: programėlės, kurias reikia įdiegti vaiko išmaniajame

Remiantis „Influence Central“ vykdyto tyrimo duomenimis, 10 metų – tai amžius, kuomet vaikai paprastai gauna savo pirmąjį išmanųjį telefoną. skaityti »

Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Kaip pasirinkti monitorių, jei daug laiko praleidžiate prie kompiuterio

Šiais laikais siūloma monitorių įvairovė reiškia, kad beveik kiekvienas gali atrasti tai, ko jam reikia. skaityti »