Vyresnės kartos žmonės vis aktyviau perka internetu

Publikuota: 2015 m. rugpjūčio 31 d. pirmadienis

Elektroninių parduotuvių populiarumas nuolat didėja. Sparčiausiai auganti jų klientų auditorija – tai asmenys, kurių amžius per 55 metus. Atliktas tyrimas parodė, kad vyresni nei 55 metų britai išleidžia interneto parduotuvėse apie 14,45 mlrd. svarų sterlingų.

Rinkodaros agentūra „Greenlight“ prognozuoja, kad per artimiausius 10 metų du trečdaliai internetinių pirkinių priklausys būtent šio amžiaus pirkėjams. Deja, pardavėjai šiai grupei skiria mažai dėmesio ir orientuojasi į jaunimą.

Vienas iš „Greenlight“ įkūrėjų Andreas Pouros pataria interneto parduotuvėms nusigręžti nuo jaunimo ir susikoncentruoti ties vyresne auditorija. Vyresnės kartos žmonės perka atidžiau ir tikslingiau, turi daugiau išteklių, be to, remiasi patarimais internete. Jie taip pat užsisako prekės pristatymo paslaugą.

Geriausias būdas pritraukti vyresnio amžiaus pirkėjus – tai patogi ir paprasta svetainės grafinė sąsaja. Verta taip pat pabrėžti, kad 55 ir vyresni pirkėjai labiausiai domisi pramoninėmis prekėmis. Antroje jų favoritų vietoje – knygos ir buitinė technika, trečioje – filmai ir muzika.

 

Šaltinis: payspacemagazine.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Cisco Systems Inc.“ kontroliuoja daugiau nei pusę tinklo įrangos rinkos

„Synergy Research Group“ analitikai pateikė pasaulio tinklo įrangos gamintojų rinkos ataskaitą, pagal kurią „Cisco Systems Inc.“ apimama dalis sudaro 55 proc. skaityti »

Prieigą prie interneto iki metų pabaigos turės 3,5 mlrd. žmonių

Jungtinių Tautų organizacijos komisija paskelbė ataskaitą „Plačiajuosčio interneto būklė 2016“. Jos duomenimis, interneto prieinamumas pasaulyje didėja. skaityti »

Lietuvos žydų istorijai ir kultūrai pažinti – naujas interaktyvus gidas mobiliajame telefone

VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ pristato ir kviečia išbandyti interaktyvų edukacinį ir turistinį gidą po žydiškąją Lietuvą – „Discover Jewish Lithuania“, kurį jau galima parsisųsti į savo išmanius įrenginius iš „Google Play“ ir „App Store“ parduotuvėlių. skaityti »

Lietuvos internetinėje prekyboje – pasaulinė inovacija

Lietuvoje startuoja visiškai naujas mažiausių kainų paieškos portalas www.priceposter.lt. skaityti »

Per metus suteikta 10 kartų daugiau elektroninių paslaugų

VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su partneriais 2015 m. įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtos 163 elektroninės paslaugos verslui. skaityti »

Paklausių profesijų grupių prognozės – interneto tinklalapyje

Apsisprendžiant dėl studijų abiturientams gali padėti Ūkio ministerijos atlikta stebėsena ir žmogiškųjų išteklių poreikio prognozavimas 2014-2018 metams. skaityti »

Didžiausia kinų pramoga internete – vaizdo įrašai

„China Internet Network Information Center“ agentūra paskelbė naujausią statistiką apie Kinijos interneto naudotojų pomėgius. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ grynasis pelnas išaugo 20 proc.

Palyginti su ankstesniais finansiniais metais, „Cisco Systems Inc.“ pajamos bemaž nepakito, veiklos pelnas padidėjo 17,6 proc., o grynasis pelnas – 19,5 proc. skaityti »

„Facebook“ plinta melagingi pranešimai apie teroro aktus

Melagingų pranešimų apie mirtinas atakas Prahoje banga buvo nukreipta prieš Čekijos ir Slovakijos „Facebook“ naudotojus. ESET saugumo tyrėjai įspėja, kad tokios apgaulės gali pasikartoti ir kitų šalių socialiniuose tinkluose. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »