Oksfordo universiteto spaustuvė žaidimais pavertė klasikines noveles

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 25 d. šeštadienis

Oksfordo universiteto spaustuvė paskelbė sudariusi partnerystę su žaidimų vystymo kompanija „Secret Builders”, siekiant patobulinti spaustuvės iniciatyvą „50 Great Reads Before 15“ (angl. 50 didžių skaitinių iki 15 metų). Ši partnerystė rūpinsis naujos kompiuterinių ir mobiliųjų žaidimų, transformuosiančių klasikines anglų noveles, kaip „Alisa stebuklų šalyje”, „Makbetas” į interaktyvią vaikų ir paauglių iki 15 metų mokymo sistemą, kūrimu.

Laura Pearson, generalinė Oksfordo Amerikos anglų kalbos mokymo grupės vadybininkė, teigia: „Mes sieksime į mokymosi procesą įdiegti kuo daugiau inovacijų ir paversti nesenstančią klasiką labiau pasiekiama technologiškai išmintingoms ateities vaikų kartoms”.

Turinti daugiau nei 7 milijonus vartotojų, kompanija „Secret Builders” teikia kompiuterinių žaidimų pasauliui skaitmenines patirties platformas, sukurtas padėti vaikams išmokti ir perprasti literatūros veikalų istorijas, temas bei koncepcijas. Naujoji platforma leidžia vaikams bendrauti su žymiomis istorinėmis asmenybėmis tiesiogiai – virtualiose pokalbių laidose, vakarėliuose, viktorinose, varžybose taip pat per vartotojų profilius.

„Alisa stebuklų šalyje” bus pagerbta tapti pirmuoju iniciatyvos mobiliuoju žaidimu „Alisa stebuklų skirtumų šalyje”, kuris leis žaidėjams per klasikinės novelės scenarijų žymėti skirtumus tarp dviejų tematinių paveikslų. Serijos „50 Great Reads Before 15“ žaidimai bus prieinami gyvuoju laiku „Secret Builders” skaitmeninės platformos skiltyje pavadinimu „The Bookworms Club“ (angl. Knygos kirminų klubas). Šioje skiltyje kiekvieną savaitę bus anonsuojama vis kita Oksfordo klasikos serijos knyga.

Mobilieji žaidimai bus prieinami daugumoje mobiliųjų platformų, per planšetinius kompiuterius, išmaniuosius telefonus, elektronines skaitykles, ir kas mėnesį pasirodys vis po naują tokio tipo žaidimą.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »