Tarptautiniame Toronto filmų festivalyje VISA pademonstravo, kokios ateityje turėtų būti drabužių parduotuvės.
Tarptautiniame Toronto filmų festivalyje kompanija VISA pademonstravo, kokios ateityje turėtų būti drabužių parduotuvės.
Virtualioje drabužinėje festivalio dalyviai galėjo pasinerti į papildytąją realybę ir pasimatuoti kostiumus iš daugybės filmų ir laikų – nuo Versalio iki Koliziejaus.
Naudodamiesi tokiomis drabužinėmis el. parduotuvių lankytojai galės pasimatuoti drabužius, o pamoję ranka iš karto užsisakyti pirkinį ir atsiskaityti. Pirkėjas bus atpažįstamas iš veido, lyginant su duomenų bazėje turimomis jo nuotraukomis.
Šią naujovę VISA reklamuoja kaip elektroninės komercijos ateitį.
Šaltinis:
banks.eu
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.