Žaisk ir daryk gera su „Gramble“

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 26 d. sekmadienis

Pramogauti ir tuo pačiu metu daryti gera per labdaringas organizacijas tapo nauja socialinės žaidimų platformos „Gramble” tendencija. „Gramble” nauja socialinių žaidimų koncepcija jungia linksminimąsi su gerais tikslais, tokiu būdu vartotojai įtraukiami į globalią aukojimo sistemą. Naujasis socialinis žaidimų projektas šį rudenį startuos Hagoje, Nyderlanduose.

Aukojimo per socialinį žaidimą sistema yra gana paprasta: vartotojas, įsigijęs žaidime esančius pinigus, vadinamuosius „grollerius”, žaidime juos išleidžia savo tikslams, o realybėje egzsistuojančios labdaringos organizacijos tuos pinigus gaus realia valiuta. Tiesa, „Gramble” filantropinė veikla neapsiriboja vien tik šiuo nauju projektu. Pirmasis šios kompanijos labdaros projektas yra „Novemedia”, trečia pagal dydį pasaulyje labdaros organizacija, surinkusi kilniems tikslams virš šešių milijardų JAV dolerių. „Novamedia” organizacijai pinigus aukojo tokie žmonės kaip Billas Clinton`as, Rafaelis Nadalis, Seras Ričardas Bransonas. „Novamedia” savo surinktas lėšas skyrė plačiai žinomoms labdaros kompanijoms, kaip „UNICEF”, „World Wildlife Fund”, „Amnesty International”, tiek atskiriems paramoms objektams, kaip Nacionalinė Škotijos galerija ar Švedijos Alzhaimerio fondas.

Tam kad būtų suformuota paramą teikiančių vartotojų bendruomenė, „Gramble” kiekvienam labdaros partneriui sukurs po atskirą socialinį puslapį, todėl vartojai galės plačiau pasidomėti, kam ir kaip yra panaudojamos jų skirtos lėšos. Žaidėjai, daugiausiai paaukoję labdarai, bus tituluojami „Grambasadoriais.”

Didžiojoje Britanijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose virš 81 milijono žmonių žaidžia socialinius žaidimus kiekvieną dieną. Vidutiniškai vienas vartotojas per dieną išleidžia iki trisdešimties centų, kas per metus sudaro pelną siekiantį aštuonis milijonus JAV dolerių. Todėl „Gramble” galėtų sukurti realų poveikį pasauliui, surinkdama vien dešimt procentų šios rinkos. „Gramble” kompanijos įkūrėjas ir vadovas Adamas Palmeris teigia: „Mūsų tikslas yra paversti pasaulį geresne vieta ir suformuoti geriausią socialinių žaidimų tinklą pasaulyje. Mes norime pritraukti geriausius žaidimus, geriausius žaidimų kūrėjus vardan gerų siekių. Dėl šios priežasties mes savo žaidimų vystytojams siūlome gerus atlyginimus ir visišką teisę į savo asmeninį IP adresą, įrankius suburti savo nuosavą bendruomenę.”

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »

Įdomioji e-atliekų surinkėjų statistika: šaldytuvus gyventojai išmeta ir su uogienėmis

Kone dešimtadalis nebenaudojamų stambiųjų elektroninių prietaisų iš kaimo vietovių pas elektroninės technikos atliekų surinkėjus patenka jau apsamanoję. skaityti »

54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais. skaityti »

„Microsoft“ prijungs prie interneto „Toyota“ automobilius

Pernai „Toyota“ įkūrė naują įmonę „Toyota Connected“, kurios veikla – interneto paslaugų integracija į automobilius, kelių infrastruktūrą ir transporto priemonių tarpusavio komunikacijos sistemų kūrimas. skaityti »

Baltijos šalių šimtmečiui skirtos proginės dviejų eurų monetos dizainą išrinks gyventojai

Prasidėjo dvi savaites truksiantis Lietuvos ir kitų Baltijos šalių gyventojų balsavimas internetu: renkamas dviejų eurų monetos, skirtos Baltijos šalių šimtmečiui, projektas. skaityti »

Gėrimų šildytuvas-šaldytuvas ant darbo stalo

Gėrimai yra skaniausi tada, kai yra tinkamos temperatūros. Tam skirtas mažytis USB šildytuvas-šaldytuvas, nuolat laikomas ant stalo. skaityti »

Paneigtas mitas apie kompiuterinių žaidimų įtaką empatijai

Ilgą laiką buvo manoma, kad kompiuteriniai žaidimai mažina empatiją. Tačiau ar tikrai? skaityti »

„Microsoft“ sukūrė uodus gaudantį robotą

„Microsoft“ sukurtas robotas padės mokslininkams tirti, kokius pavojingus virusus ir bakterijas platina šie vabzdžiai. skaityti »

Ateities automobiliai atpažins vairuotojo nuotaiką

Ateityje automobiliai ne tik žinos, ko mes norime, bet ir kaip mes jaučiamės, galės ne tik pildyti mūsų komandas, bet ir mums atsakyti. skaityti »

Žinutes bus galima rašyti akimis

„Microsoft“ kartu su Vašingtono universiteto mokslininkais sukūrė programą „Eye-Gaze“, kuria naudojantis tekstą į telefono ekraną galima suvesti akimis. skaityti »

Virtualiosios realybės perspektyvos: nuo apsipirkinėjimo iki karybos

Virtuali realybė tarnauja ne tik išsiilgusiems pramogų ar naujų potyrių, bet ir tiesiog siekiant pagerinti mūsų kasdienį gyvenimą. skaityti »