Baltijos šalių vaizdo turinio kūrėjai jau gali oficialiai užsidirbti iš savo „Youtube“ įrašų

Publikuota: 2014 m. rugsėjo 8 d. pirmadienis

Nuo šiol Baltijos šalių vaizdo turinio kūrėjai galės užsidirbti iš savo autorinių įrašų „YouTube“ kanale, o reklamdaviai – rinktis kokybišką vietinį turinį savo komunikacijai.

Dirbdami 10 metų reklamos versle žinome, kad kokybiškas turinys yra labai svarbus organizuojant efektyvius rinkodaros komunikacijos projektus. Taip atsirado projektas „Videostars.lt“ – pirmoji oficiali galimybė Baltijos šalių autorinio vaizdo kūrėjams tiesiogiai uždirbti iš „YouTube“ kanalo, o reklamos užsakovams – rinktis kokybišką vaizdo turinį savo prekės ženklų komunikacijai. Sudarydami sąlygas reklamos užsakovams bei agentūroms talpinti reklamą prie kruopščiai atrinkto ir saugaus turinio, atveriame naujų, Baltijos šalyse dar neišnaudotų, galimybių,“ – sako „Videostars.lt“ idėjos autorius Rokas Kondratas.

Jis atkreipia dėmesį, kad užsidirbti galės tik tie, kurie patys sukurs ir patalpins unikalų, savo autorinį vaizdo įrašą, o ne tiesiog „YouTube“ kanale perplatins internete pasklidusius vaizdelius. Bendradarbiavimas su „Videostars.lt“ užtikrina, kad įkeltas turinys tampa autoriniu, kurio kiti negali nukopijuoti – taip išsprendžiama autorinių vagysčių problema.

Anot R. Kondrato, vidutiniškai 77 proc. Lietuvos interneto vartotojų naudojasi „Youtube“, iš jų net 60 proc. vaizdus žiūri mobiliaisiais įrenginiais (34 proc. planšetėmis, 26 proc. išmaniaisiais telefonais). Populiariausias žanras yra muzika – net 70 proc. lietuvių peržiūrėto turinio sudaro muzikiniai vaizdo įrašai. 

Šis verslo modelis, kai uždirbama iš reklamų, rodomų prie autoriaus kurtų unikalių vaizdo įrašų, plačiai taikomas Vakarų rinkose. Daugeliui industrijos profesionalų jau seniai žinoma „Youtube“ kanalo vaizdo reklamos tinklų veikla, kitaip dar vadinama MCN (Multi-Channel Network), tapusi verslo šaka, pritraukiančia solidžių investicijų, bet Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje šis verslo modelis skaičiuoja dar pirmuosius žingsnius. 

Šaltinis: technologijos.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Susitikime su EBPO – dėmesys nuosekliai narystės siekiančios Lietuvos pažangai

Lietuvos stojimo į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizaciją (EBPO) progresas, vertinimai EBPO komitetuose, kuriuose pagal kompetenciją dalyvauja Finansų ministerijos atstovai, bei tolimesni stojimo į EBPO veiksmai. skaityti »

Lietuva sensta, kokia išeitis?

2016-ais metais Lietuva užėmė 16 vietą pagal visų gyventojų amžiaus vidurkį, kuris siekė 43 metus. skaityti »

Baltijos šalių bankų vadovai diskutuoja apie finansines technologijas

Liepos 17 – 18 dienomis Kaune susitinka Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinių centrinių bankų valdytojai Vitas Vasiliauskas, Ilmaras Rimševičius (Ilmārs Rimšēvičs) ir Ardas Hansonas (Ardo Hansson). skaityti »

Lietuviai savo verslumą ir verslininkus vertina geriau nei latviai ir estai

Lietuviai mano, kad verslo pradžiai svarbiausia turėti pakankamai santaupų ir puikią idėją, o latviai, kad svarbiausia yra žinios. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių finansiškai neraštingi ir nemoka taupyti

Tyrimai parodė, kad dažnas lietuvis negali pasigirti net elementariausiomis finansinėmis žiniomis. skaityti »

Daugiau nei 600 šauktinių ragina kartu giedoti Tautišką giesmę minint Valstybės dieną

Liepos 6-ąją „Tautiška giesmė“ skambės nuo 100 Lietuvos piliakalnių. skaityti »

V. Vasiliauskas: finansinės inovacijos turi didžiulį potencialą – tereikia jas protingai „įdarbinti“

Naujų galimybių verslui ir vartotojams atveriančios finansinės inovacijos gali tapti tuo smagiu arkliuku, kuris trūktelės tiek šalies, tiek pasaulio ekonomiką, pabrėžia Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas, skaitantis pranešimą globalizacijos iššūkiams skirtoje konferencijoje Hamburge. skaityti »

Lietuvos verslininkai baiminasi ES skilimo

Realybe virtęs Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš Europos Sąjungos scenarijus ir galimas bendrijos skilimas tapo didžiausia išorės grėsme Lietuvos verslo plėtrai. skaityti »

Kartų skirtumai: jaunimas nori verslą kurti individualiai, vyresni – su šeima

DNB banko užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas Lietuvos gyventojų verslumo tyrimas rodo, kad jaunimas kur kas palankiau vertina galimybes kurti verslą, taip pat renkasi modernesnes sritis. skaityti »

Išmanusis žymėjimas pasiteisino – Vilniuje sutvarkyta 4 kartus daugiau duobių

Išmanioji programėlė „Waze“ padėjo Vilniuje užregistruoti per 2000 duobių. skaityti »