Popierinius dovanų kuponus keičia moderni plastikinė mokėjimo kortelė

Publikuota: 2011 m. balandžio 19 d. antradienis

 

Lietuvoje senokai populiaru vietoj dovanos įteikti dovanų kuponą. Tačiau nepaisant to, kad įsigyti jį kur kas paprasčiau, nei ieškoti dovanos, nesusimąstome, kaip vyksta kupono iškeitimas į prekę. Dažniausiai tai gana komplikuotas procesas, kurio metu pirkėjas privalo arba primokėti trūkstamas lėšas, arba „dovanoti“ neišnaudotą likutį prekybininkui. Tačiau panašių problemų nekyla pasirinkus bendrovės „ASHBURN International“ sukurtą Dovanų kortelę. Pažangiausios technologijos suteikia galimybę dovanų kuponą paversti mokėjimo kortele ir perkelti ją į virtualią erdvę, kur prekybininkas gali reklamuoti savo prekes, o dovanos gavėjas valdyti asmeninę kortelės paskyrą, prilygstančią el. bankininkystės paslaugai.

Bendrovė „ASHBURN International“, jau daugiau nei 10 metų prekybininkams ir paslaugų teikėjams diegianti lojalumo ir mokėjimo kortelių sprendimus, šiuo metu pristato rinkos naujieną – Dovanų kortelę. Įmonės sukurta sistema „PayLo“ valdo per pusę milijono mokėjimo ir lojalumo kortelių didžiuosiuose prekybos tinkluose, degalinėse ir kitų mažmenininkų centruose. Plačiau apie naujovę pasakoja „ASHBURN International“ „PayLo“ produkto vadovas Laimonas Lileika.

Kokie yra „PayLo“ dovanų kortelės veikimo principai?

„PayLo“ dovanų kortelė – tai galimybė prekybininkui ar paslaugos teikėjui tapti inovatyviam be didelių investicijų. „PayLo“ paslaugos programinė ir techninė įranga apima dovanų kortelių duomenų bazę, sąskaitų (likučių) valdymą, atsiskaitymo ir kortelių pildymo operacijų apdorojimą realiuoju laiku, techninę kortelių nuskaitymo ir kvitų spausdinimo įrangą. Įmokėtų pinigų ir kotelių duomenų saugumą garantuoja tai, kad bendrovės „ASHBURN International“ darbo principai yra paremti fizinę ir virtualią duomenų apsaugą garantuojančiu aukščiausio lygio tarptautiniu mokėjimo kortelių duomenų saugumo standartu PCI DSS Level 1 (angl. Payment Card Industry Data Security Sertificate). Bendrovė kasmet skiria dideles investicijas šiam standartui palaikyti.

Kuo ši kortelė patraukli prekybininkams?

Iki šiol prekybininkai galėdavo džiaugtis tik keliais pirkėjo neišnaudotais litais arba papildomu primokėjimu. Dovanų kortelė – tai visų pirma pasitikėjimo skatinimas ir skaidri apskaita, o tai abi šalys įvardija kaip pačius svarbiausius dalykus. Prekybininkams itin svarbi funkcija – galimybė kontroliuoti reklamų srautus, internetu administruojant kortelę.

O kokius privalumus pajus tokios dovanos gavėjas?

Visų pirma mes nagrinėjome, kaip mąsto žmogus, negalintis skirti daug laiko dovanos paieškai. Prekybininkų ir prekių įvairovė suteikia galimybę savarankiškai priimti sprendimą išnaudojant dovanotas lėšas. Centralizuotas, prie „PayLo“ sistemos prijungtų, prekybos tinklo vietų valdymas leidžia kortele pasinaudoti atskirose parduotuvėse, o tai suteikia galimybę dovanos gavėjui pasirinkti bet kurią parduotuvę ir išsirinkti dovaną iš joje esančių prekių asortimento.

Kaip ketinate pristatyti Dovanų kortelę Lietuvos rinkai?

Paslauga yra pakankamai universali rinkos atžvilgiu, todėl yra paruošta tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms. Prekybininkai greitai gaus bandomąsias paslaugos pakuotes ir galės nemokamai išbandyti naująją paslaugą. Prekybos vietose įrengsime prie sistemos prijungtą kortelių skaitytuvą su kvitų spausdintuvu, o prekybininkams suteiksime nuotolinį prisijungimą prie „PayLo“ sistemos, kurioje bus galima matyti ir valdyti visą informaciją, susijusią su jo dovanų kortelėmis. Taigi, prekybininkams telieka sugalvoti dovanų kortelės dizainą ir pasigaminti korteles.

Galbūt prekybininkas turės papildomų reklamavimosi galimybių?

Skyrėme daug laiko kurdami ir tobulindami Dovanų kortelės vartotojo aplinką. Kiekvienas kortelės turėtojas turi savo paskyrą, kur gali tvarkyti kortelės parinktis ir funkcionalumą. Vartotojo aplinkoje, kurioje statistiškai kiekvienas kortelės turėtojas praleidžia iki 30 min., gausu reklamai skirto ploto, be to, priklausomai nuo prekybininkų poreikių, gali būti nustatomos sąsajos su prekybininko internetiniu prekių katalogu, lengva pritaikyti įvairius lojalumo programų mechanizmus, bet tai jau atskira tema.

UAB „ASHBURN International“ (ASHBURN) – bankinių mokėjimo kortelių paslaugas teikianti bei elektroninės komercijos ir lojalumo sistemų sprendimus diegianti bendrovė, įkurta 1998 metais. Įmonė savo informacinių technologijų sprendimus ir paslaugas teikia finansų, prekybos, telekomunikacijų ir paslaugų sektorių klientams.

ASHBURN valdo modernų daugiafunkcį autorizacijos centrą, apdorojantį milijonus mokėjimo-lojalumo operacijų per mėnesį. 2007 metais ASHBURN suteiktas aukščiausio lygio kortelių duomenų apsaugą liudijantis tarptautinis PCI DSS sertifikatas.

Bendrovė priklauso tarptautinei „Penkių kontinentų“ įmonių grupei.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis skaičius ženkliai auga

Tyrimų bendrovės RBR duomenimis, 2015 m. atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis skaičius pasaulyje išaugo 15 proc. ir pasiekė 270 mlrd. skaityti »

Japonai nori vietoj banko kortelių atsiskaitymams naudoti veidų skenavimo sistemą

Japonų finansinė grupė „Sumitomo Mitsui Financial Group“ paskelbė, kad aktyviai analizuoja galimybę įdiegti veidų skenavimo sistemą atsiskaitymams vietoj bankinių kortelių. skaityti »

Anglijoje sparčiai daugėja mokėjimo kortelių

Didžiojoje Britanijoje naudojamų debetinių kortelių skaičius pusantro karto didesnis už šalies gyventojų skaičių. skaityti »

Prekybininkai turi galimybę pagerinti mokėjimo kortelių priėmimo sąlygas

Šalies prekybos ir paslaugų įmonių atstovai supažindinti su naujomis galimybėmis, kurių atsirado dėl palankesnės teisinės aplinkos. Susitikimo pateikta informacija ir apie bekontaktes mokėjimo korteles, kurios mūsų rinkoje atsiras dar šiais metais. skaityti »

Kinai turi po 4 mokėjimo korteles

Nacionalinio Kinijos banko duomenimis, iš viso Kinijoje naudojama 5,65 mlrd. kreditinių ir debetinių kortelių. skaityti »

Mokėjimo kortelių skaičius pasaulyje išaugo

Per 2015 m. pasaulyje mokėjimo kortelių skaičius išaugo 716,3 mln., o jomis atliktų operacijų – 18 proc. skaityti »

SEB: trečdalis atsiskaitymų kortele tenka 25-34 metų gyventojams

Pernai mokėjimo kortelėmis už pirkinius dažniau atsiskaitė gyventojai visose Baltijos šalyse. SEB banko duomenys rodo, kad dažniausiai korteles naudoja 25–34 metų gyventojai. skaityti »

Britai mėgsta atsiskaityti senais būdais

Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas parodė, kad jaunimas nelinkęs atsisakyti grynųjų pinigų, kaip buvo manoma iki šiol. skaityti »

Europos festivaliuose populiarėja mokėjimo kortelės

„Festipay“ prognozuoja, kad 2016 m. negrynųjų pinigų operacijų skaičius festivaliuose pasieks 7 mln., t. y. keturgubai daugiau nei pernai. skaityti »

Kinijoje banko kortelių 5 kartus daugiau nei gyventojų

Kinijos IT įmonės „Emperor“ viceprezidentas Zheng Song pranešė, kad 2015 metais šalyje buvo 5,4 mlrd. bankinių kortelių. skaityti »