Popierinius dovanų kuponus keičia moderni plastikinė mokėjimo kortelė

Publikuota: 2011 m. balandžio 19 d. antradienis

 

Lietuvoje senokai populiaru vietoj dovanos įteikti dovanų kuponą. Tačiau nepaisant to, kad įsigyti jį kur kas paprasčiau, nei ieškoti dovanos, nesusimąstome, kaip vyksta kupono iškeitimas į prekę. Dažniausiai tai gana komplikuotas procesas, kurio metu pirkėjas privalo arba primokėti trūkstamas lėšas, arba „dovanoti“ neišnaudotą likutį prekybininkui. Tačiau panašių problemų nekyla pasirinkus bendrovės „ASHBURN International“ sukurtą Dovanų kortelę. Pažangiausios technologijos suteikia galimybę dovanų kuponą paversti mokėjimo kortele ir perkelti ją į virtualią erdvę, kur prekybininkas gali reklamuoti savo prekes, o dovanos gavėjas valdyti asmeninę kortelės paskyrą, prilygstančią el. bankininkystės paslaugai.

Bendrovė „ASHBURN International“, jau daugiau nei 10 metų prekybininkams ir paslaugų teikėjams diegianti lojalumo ir mokėjimo kortelių sprendimus, šiuo metu pristato rinkos naujieną – Dovanų kortelę. Įmonės sukurta sistema „PayLo“ valdo per pusę milijono mokėjimo ir lojalumo kortelių didžiuosiuose prekybos tinkluose, degalinėse ir kitų mažmenininkų centruose. Plačiau apie naujovę pasakoja „ASHBURN International“ „PayLo“ produkto vadovas Laimonas Lileika.

Kokie yra „PayLo“ dovanų kortelės veikimo principai?

„PayLo“ dovanų kortelė – tai galimybė prekybininkui ar paslaugos teikėjui tapti inovatyviam be didelių investicijų. „PayLo“ paslaugos programinė ir techninė įranga apima dovanų kortelių duomenų bazę, sąskaitų (likučių) valdymą, atsiskaitymo ir kortelių pildymo operacijų apdorojimą realiuoju laiku, techninę kortelių nuskaitymo ir kvitų spausdinimo įrangą. Įmokėtų pinigų ir kotelių duomenų saugumą garantuoja tai, kad bendrovės „ASHBURN International“ darbo principai yra paremti fizinę ir virtualią duomenų apsaugą garantuojančiu aukščiausio lygio tarptautiniu mokėjimo kortelių duomenų saugumo standartu PCI DSS Level 1 (angl. Payment Card Industry Data Security Sertificate). Bendrovė kasmet skiria dideles investicijas šiam standartui palaikyti.

Kuo ši kortelė patraukli prekybininkams?

Iki šiol prekybininkai galėdavo džiaugtis tik keliais pirkėjo neišnaudotais litais arba papildomu primokėjimu. Dovanų kortelė – tai visų pirma pasitikėjimo skatinimas ir skaidri apskaita, o tai abi šalys įvardija kaip pačius svarbiausius dalykus. Prekybininkams itin svarbi funkcija – galimybė kontroliuoti reklamų srautus, internetu administruojant kortelę.

O kokius privalumus pajus tokios dovanos gavėjas?

Visų pirma mes nagrinėjome, kaip mąsto žmogus, negalintis skirti daug laiko dovanos paieškai. Prekybininkų ir prekių įvairovė suteikia galimybę savarankiškai priimti sprendimą išnaudojant dovanotas lėšas. Centralizuotas, prie „PayLo“ sistemos prijungtų, prekybos tinklo vietų valdymas leidžia kortele pasinaudoti atskirose parduotuvėse, o tai suteikia galimybę dovanos gavėjui pasirinkti bet kurią parduotuvę ir išsirinkti dovaną iš joje esančių prekių asortimento.

Kaip ketinate pristatyti Dovanų kortelę Lietuvos rinkai?

Paslauga yra pakankamai universali rinkos atžvilgiu, todėl yra paruošta tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms. Prekybininkai greitai gaus bandomąsias paslaugos pakuotes ir galės nemokamai išbandyti naująją paslaugą. Prekybos vietose įrengsime prie sistemos prijungtą kortelių skaitytuvą su kvitų spausdintuvu, o prekybininkams suteiksime nuotolinį prisijungimą prie „PayLo“ sistemos, kurioje bus galima matyti ir valdyti visą informaciją, susijusią su jo dovanų kortelėmis. Taigi, prekybininkams telieka sugalvoti dovanų kortelės dizainą ir pasigaminti korteles.

Galbūt prekybininkas turės papildomų reklamavimosi galimybių?

Skyrėme daug laiko kurdami ir tobulindami Dovanų kortelės vartotojo aplinką. Kiekvienas kortelės turėtojas turi savo paskyrą, kur gali tvarkyti kortelės parinktis ir funkcionalumą. Vartotojo aplinkoje, kurioje statistiškai kiekvienas kortelės turėtojas praleidžia iki 30 min., gausu reklamai skirto ploto, be to, priklausomai nuo prekybininkų poreikių, gali būti nustatomos sąsajos su prekybininko internetiniu prekių katalogu, lengva pritaikyti įvairius lojalumo programų mechanizmus, bet tai jau atskira tema.

UAB „ASHBURN International“ (ASHBURN) – bankinių mokėjimo kortelių paslaugas teikianti bei elektroninės komercijos ir lojalumo sistemų sprendimus diegianti bendrovė, įkurta 1998 metais. Įmonė savo informacinių technologijų sprendimus ir paslaugas teikia finansų, prekybos, telekomunikacijų ir paslaugų sektorių klientams.

ASHBURN valdo modernų daugiafunkcį autorizacijos centrą, apdorojantį milijonus mokėjimo-lojalumo operacijų per mėnesį. 2007 metais ASHBURN suteiktas aukščiausio lygio kortelių duomenų apsaugą liudijantis tarptautinis PCI DSS sertifikatas.

Bendrovė priklauso tarptautinei „Penkių kontinentų“ įmonių grupei.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Latvijoje daugėja mokėjimo kortelių vaikams

Latvijos banko „Citadele“ duomenimis, per rugsėjį – pirmą naujų mokslo metų mėnesį – vaikams ir paaugliams skirtų mokėjimo kortelių skaičius išaugo beveik trigubai skaityti »

Atsiskaitymai bankinėmis kortelėmis populiariausi Suomijoje

Pernai atsiskaitymų ne grynaisiais pinigais skaičius išaugo 9 proc. Suomijos gyventojai bankinėmis kortelėmis atsiskaito dažniau nei bet kurios kitos šalies gyventojai. skaityti »

Virtualios kortelės – el. prekybos ateitis

Artimoje ateityje pirkėjams nebereikės turėti plastikinių mokėjimo kortelių, norint apsipirkti per internetą ar per mobiliąją programą. skaityti »

Šiaurės Korėjoje pristatyta nuosava mokėjimo kortelė

Šiaurės Korėjoje pristatoma nuosava mokėjimo sistema, kuri veiks šalies viduje. skaityti »

Keletas faktų iš mokėjimo kortelių „gyvenimo“

Banko mokėjimo kortelės jau seniai tapo mūsų gyvenimo dalimi. Kas sekundę pasaulyje kortele atliekama dešimtys tūkstančių operacijų. skaityti »

Baltarusijoje populiarėja atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis

Per dvejus metus Baltarusijoje prekybos organizacijų, priimančių bankines korteles, skaičius išaugo 59 proc. skaityti »

Amerikiečiai nežino, kiek yra skolingi

„LendingTree“ apklausa atskleidė, kad 40 proc. kortelių turėtojų negali tiksliai atsakyti, kiek yra pasiskolinę iš kreditinių kortelių. skaityti »

Čekija – bekontakčių mokėjimų lyderė

Čekijos piliečiai dažniau nei kiti europiečiai už pirkinius atsiskaito bekontaktėmis kortelėmis. Bekontakčiais mokėjimais naudojasi 60 proc. Čekijos gyventojų. skaityti »

„American Express“ siūlo nuosavą mokėjimo sistemą kortelių turėtojams

„American Express“ kortelių savininkai JAV turi galimybę mokėti už prekes ir paslaugas internetu naudodamiesi nauja, patogia ir saugia priemone. skaityti »

Rusijoje platinamos mokėjimo kortelės su ekranu

Rusijos bankas „Avangard“ pradėjo platinti mokėjimo korteles su klaviatūra ir ekranu. skaityti »