Popierinius dovanų kuponus keičia moderni plastikinė mokėjimo kortelė

Publikuota: 2011 m. balandžio 19 d. antradienis

 

Lietuvoje senokai populiaru vietoj dovanos įteikti dovanų kuponą. Tačiau nepaisant to, kad įsigyti jį kur kas paprasčiau, nei ieškoti dovanos, nesusimąstome, kaip vyksta kupono iškeitimas į prekę. Dažniausiai tai gana komplikuotas procesas, kurio metu pirkėjas privalo arba primokėti trūkstamas lėšas, arba „dovanoti“ neišnaudotą likutį prekybininkui. Tačiau panašių problemų nekyla pasirinkus bendrovės „ASHBURN International“ sukurtą Dovanų kortelę. Pažangiausios technologijos suteikia galimybę dovanų kuponą paversti mokėjimo kortele ir perkelti ją į virtualią erdvę, kur prekybininkas gali reklamuoti savo prekes, o dovanos gavėjas valdyti asmeninę kortelės paskyrą, prilygstančią el. bankininkystės paslaugai.

Bendrovė „ASHBURN International“, jau daugiau nei 10 metų prekybininkams ir paslaugų teikėjams diegianti lojalumo ir mokėjimo kortelių sprendimus, šiuo metu pristato rinkos naujieną – Dovanų kortelę. Įmonės sukurta sistema „PayLo“ valdo per pusę milijono mokėjimo ir lojalumo kortelių didžiuosiuose prekybos tinkluose, degalinėse ir kitų mažmenininkų centruose. Plačiau apie naujovę pasakoja „ASHBURN International“ „PayLo“ produkto vadovas Laimonas Lileika.

Kokie yra „PayLo“ dovanų kortelės veikimo principai?

„PayLo“ dovanų kortelė – tai galimybė prekybininkui ar paslaugos teikėjui tapti inovatyviam be didelių investicijų. „PayLo“ paslaugos programinė ir techninė įranga apima dovanų kortelių duomenų bazę, sąskaitų (likučių) valdymą, atsiskaitymo ir kortelių pildymo operacijų apdorojimą realiuoju laiku, techninę kortelių nuskaitymo ir kvitų spausdinimo įrangą. Įmokėtų pinigų ir kotelių duomenų saugumą garantuoja tai, kad bendrovės „ASHBURN International“ darbo principai yra paremti fizinę ir virtualią duomenų apsaugą garantuojančiu aukščiausio lygio tarptautiniu mokėjimo kortelių duomenų saugumo standartu PCI DSS Level 1 (angl. Payment Card Industry Data Security Sertificate). Bendrovė kasmet skiria dideles investicijas šiam standartui palaikyti.

Kuo ši kortelė patraukli prekybininkams?

Iki šiol prekybininkai galėdavo džiaugtis tik keliais pirkėjo neišnaudotais litais arba papildomu primokėjimu. Dovanų kortelė – tai visų pirma pasitikėjimo skatinimas ir skaidri apskaita, o tai abi šalys įvardija kaip pačius svarbiausius dalykus. Prekybininkams itin svarbi funkcija – galimybė kontroliuoti reklamų srautus, internetu administruojant kortelę.

O kokius privalumus pajus tokios dovanos gavėjas?

Visų pirma mes nagrinėjome, kaip mąsto žmogus, negalintis skirti daug laiko dovanos paieškai. Prekybininkų ir prekių įvairovė suteikia galimybę savarankiškai priimti sprendimą išnaudojant dovanotas lėšas. Centralizuotas, prie „PayLo“ sistemos prijungtų, prekybos tinklo vietų valdymas leidžia kortele pasinaudoti atskirose parduotuvėse, o tai suteikia galimybę dovanos gavėjui pasirinkti bet kurią parduotuvę ir išsirinkti dovaną iš joje esančių prekių asortimento.

Kaip ketinate pristatyti Dovanų kortelę Lietuvos rinkai?

Paslauga yra pakankamai universali rinkos atžvilgiu, todėl yra paruošta tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms. Prekybininkai greitai gaus bandomąsias paslaugos pakuotes ir galės nemokamai išbandyti naująją paslaugą. Prekybos vietose įrengsime prie sistemos prijungtą kortelių skaitytuvą su kvitų spausdintuvu, o prekybininkams suteiksime nuotolinį prisijungimą prie „PayLo“ sistemos, kurioje bus galima matyti ir valdyti visą informaciją, susijusią su jo dovanų kortelėmis. Taigi, prekybininkams telieka sugalvoti dovanų kortelės dizainą ir pasigaminti korteles.

Galbūt prekybininkas turės papildomų reklamavimosi galimybių?

Skyrėme daug laiko kurdami ir tobulindami Dovanų kortelės vartotojo aplinką. Kiekvienas kortelės turėtojas turi savo paskyrą, kur gali tvarkyti kortelės parinktis ir funkcionalumą. Vartotojo aplinkoje, kurioje statistiškai kiekvienas kortelės turėtojas praleidžia iki 30 min., gausu reklamai skirto ploto, be to, priklausomai nuo prekybininkų poreikių, gali būti nustatomos sąsajos su prekybininko internetiniu prekių katalogu, lengva pritaikyti įvairius lojalumo programų mechanizmus, bet tai jau atskira tema.

UAB „ASHBURN International“ (ASHBURN) – bankinių mokėjimo kortelių paslaugas teikianti bei elektroninės komercijos ir lojalumo sistemų sprendimus diegianti bendrovė, įkurta 1998 metais. Įmonė savo informacinių technologijų sprendimus ir paslaugas teikia finansų, prekybos, telekomunikacijų ir paslaugų sektorių klientams.

ASHBURN valdo modernų daugiafunkcį autorizacijos centrą, apdorojantį milijonus mokėjimo-lojalumo operacijų per mėnesį. 2007 metais ASHBURN suteiktas aukščiausio lygio kortelių duomenų apsaugą liudijantis tarptautinis PCI DSS sertifikatas.

Bendrovė priklauso tarptautinei „Penkių kontinentų“ įmonių grupei.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Verslininkai vis dažniau siekia užtikrinti galimybę atsiskaityti mokėjimo kortele

Lietuvoje sparčiai daugėja vietų, kur galima atsiskaityti mokėjimo kortele. skaityti »

Lietuvoje daugėja kreditinių kortelių

Lietuvoje mažėjant bankų išduotų mokėjimo kortelių, daugėja kreditinių kortelių bei auga atsiskaitymai jomis, rodo Lietuvos bankų asociacijos (LBA) duomenys. skaityti »

Lietuvoje kortelėmis daugiausiai atsiskaitoma už nekasdienes prekes

Lietuvos gyventojai mokėjimo kortelėmis daugiausiai atsiskaito už nekasdienius pirkinius, rodo SEB banko statistika. skaityti »

Išduodamas mokėjimo korteles SEB bankas susitelks į partnerystę su „MasterCard“

Atsižvelgdama į klientų aptarnavimo poreikius ir siekdama veikti efektyviai SEB grupė Baltijos šalyse priėmė sprendimą stiprinti bendradarbiavimą su mokėjimo kortelių kompanija „MasterCard“. skaityti »

„Nordea“ siūlo saugesnį atsiskaitymą internetu

Siekiant užtikrinti saugesnį atsikaitymą internetu, nuo š. m. gruodžio 2 d. bankas „Nordea“ dalyvauja „Saugaus atsiskaitymo internetu“ (angl. „MasterCard SecureCode“) programoje, kurios tikslas – apsaugoti kortelių turėtojų lėšas nuo neteisėtų atsiskaitymų internete. skaityti »

„Google“ leidžia savo plastikinę kortelę

Kompanija „Google“ pradėjo leisti debetines plastikines korteles „Google Wallet Card“, pririštas prie mokėjimo sistemos „Google Wallet“. Užsisakyti tokią kortelę, beje, nemokamai, kol kas gali tik JAV gyventojai. skaityti »

Naujovė: banko kortelė su apsaugotu lustu

Dizainerių komanda iš Korėjos sukūrė neįprastą apsaugą banko kortelėms – paslepiamą lustą. skaityti »

Pasigendama vietų, kur būtų galima atsiskaityti mokėjimo kortele

Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis vietų plėtros potencialas Lietuvoje iki galo dar nepanaudotas – tai rodo Lietuvos banko užsakymu atliktos gyventojų mokėjimo paslaugų naudojimo įpročių apklausos rezultatai. skaityti »

Didžioji Britanija siekia sukurti bendruomenę, nenaudojančią grynųjų pinigų

Britų mažmeninės prekybos konsorciumo (BRC) atlikto tyrimo duomenimis, Didžiojoje Britanijoje silpsta grynųjų pinigų galia. skaityti »

„Visa“ stiprina „Visa Offers Platform“

„Visa Inc.“ anonsavo „Visa Offers Platform“ papildymą, kuris leidžia suteikti „Visa“ kortelių naudotojams tikslinių apdovanojimų. skaityti »