Jaunieji mokslininkai kviečiami į konferenciją „Mokslas – Lietuvos ateitis“

Publikuota: 2014 m. kovo 13 d. ketvirtadienis

Penktadienį plenariniu posėdžiu prasidėjo 17-oji Lietuvos jaunųjų mokslininkų konferencija „Mokslas – Lietuvos ateitis“. Konferencijos renginiai vyks ištisus metus ir apims visas VGTU studijų sritis.

VGTU Rektorius prof. dr. Alfonsas Daniūnas sveikino į plenarinę konferencijos sesiją susirinkusius bendruomenės narius ir džiaugėsi, kad VGTU vykstanti konferencija apima visas universitete dėstomas studijų sritis, kad dalyvių skaičius kasmet didėja: „Laikui bėgant konferencija plėtėsi. Dabar joje  sulaukiame ne tik savo universiteto studentų, magistrantų, daktarų, bet ir iš kitų universitetų atkeliaujančių jaunųjų specialistų, mokslininkų“, - sakė rektorius ir pridūrė, kad konferencija „Mokslas – Lietuvos ateitis“ jau yra tapusi diskusijų erdve“.

Rektorius paragino visus susirinkusiuosius prisidėti prie mokslinės veiklos universitete jau dabar, ilgainiui įgyjant galimybę ją plėsti, tapti puikių rezultatų pasiekiančiais mokslininkais.

Plenarinėje sesijoje pranešimus skaitė bendrovės „Gaumina“ direktorius Darius Bagdžiūnas bei Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Architektūros fakulteto Architektūros pagrindų ir teorijos katedros doc. dr. Almantas Samalavičius.

D. Bagdžiūnas skaitė pranešimą „Kompetencijos 2020 arba kaip gauti darbo, kai tavo konkurentas robotas“, doc. dr. A. Samalavičius pristatė pranešimą „Miestų kultūra ir miestokūros perspektyva“.

Pagrindinis konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ tikslas – skatinti ir nukreipti vyresnių kursų studentus, magistrantus, doktorantus, universitetų absolventus ir kitus jaunus specialistus pradėti ar tęsti mokslinę veiklą, ugdyti jų įgūdžius žodžiu ir raštu korektiškai pateikti mokslinės veiklos rezultatus. Visų konferencijos renginių sąrašą galite rasti čia.

Šaltinis: vgtu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »