Konferencijoje aptariami ugdymo kokybės klausimai

Publikuota: 2014 m. rugsėjo 30 d. antradienis

Švietimo ir mokslo viceministrė Genoveita Krasauskienė pasveikino  konferencijos „Kaip užtikrinsime kokybę? Ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ugdymo permąstymas“ dalyvius.

Viceministrė  G. Krasauskienė pabrėžė, kad tik kokybiškas ikimokyklinis, priešmokyklinis ugdymas tolygiai plėtojamas tiek didmiesčiuose, tiek rajonuose, tiek kaimuose gali padėti kiekvienam vaikui tobulėti, pasirengti sėkmingam mokymuisi mokykloje ir taip padėti mažinti pasiekimų skirtumus tarp miesto ir kaimo. Pasak viceministrės, ypač svarbu, kad kokybišką ugdymą galėtume užtikrinti ir specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams. 

Vilniaus lietuvių namuose dvi dienas vyksiančioje konferencijoje, skirtoje savivaldybių administracijų švietimo padalinių specialistams, atsakingiems už ikimokyklinį, priešmokyklinį, pradinį ir specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų ugdymą,  bus diskutuojama apie ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo kokybės užtikrinimą, inkliuzinį ugdymą, pasiekimų vertinimą, standartizuotus testus, reikalavimus mokytojų kvalifikacijai.

Dviejų dienų konferenciją organizuoja Švietimo ir mokslo ministerija ir Vilniaus lietuvių namai.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »