LEU patvirtinta nauja studijų programa chemijos ir fizikos mokymas

Publikuota: 2015 m. birželio 5 d. penktadienis

Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) Gamtos, matematikos ir technologijų fakultete nuo šių mokslo metų studentai galės studijuoti naują bakalauro studijų programą – chemijos ir fizikos mokymą. LEU šiais metais patvirtintos trys naujos studijų programos, dvi iš jų – bakalauro. Tai vienintelė programa Lietuvoje, suteikianti galimybę įgyti dalyko pedagogikos, chemijos ir fizikos bakalauro laipsnį ir pedagogo profesinę kvalifikaciją. Tokios dvigubės specialybės absolventams atveria kelius į platesnes darbo galimybes.

Šių studijų tikslas yra parengti aukštos kvalifikacijos, nuolat besimokantį, kūrybingą, kompetentingą chemijos ir fizikos dalykų pedagogą, gebantį profesionaliai užtikrinti kokybišką edukacinį procesą bendrojo ugdymo programose. Šios studijų programos absolventai gebės apibūdinti, kritiškai vertinti ir aiškinti gamtamokslinio ugdymo(si) teorijas, koncepcijas, modelius, jų kaitos tendencijas ir taikymo galimybes tarpdalykinėse studijose ir (ar) profesinėse veiklos srityse, vadovaudamiesi aktualiomis Lietuvos, Europos ir pasaulio švietimo politikos kaitos tendencijomis. Absolventai bus sukaupę teorinių žinių apie pedagoginius, psichologinius reiškinius, sveikatą ir edukacinę veiklą, gebės kūrybiškai ir profesionaliai ugdyti dalykines ir bendrąsias mokinių kompetencijas.

Absolventai, baigę šias studijas, bus susiformavę gamtamokslinę pasaulio sampratą, suvoks ir gebės atskleisti chemijos ir fizikos dėsnius, šiuos mokslus siejančias jungtis, hipotezes, virtualių ir realių eksperimentų atlikimo aspektus, jų įvairovę, sąlygas ir savitarpio ryšius, gebės sieti ir aiškinti naujausias teorines žinias apie chemijos ir fizikos mokslų technologinę raidą, naujausius pasiekimus, galimas grėsmes aplinkai ir žmogaus gyvenimo kokybei, gebės integraliai aiškinti įprastus ir retus chemijos ir fizikos mokslų reiškinius, atskleidžiant jų tarpusavio sąveiką, teorinių ir eksperimentinių duomenų apdorojimo, analizavimo metodikas, taikymą praktikoje, specialistų rekomendacijas ir hipotetinius rezultatus.

Baigus šią studijų programą, suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir profesinė kvalifikacija. 50 proc. studentų, konkurso tvarka patekusių į valstybės finansuojamas vietas ir gerai besimokančių, mokama tikslinė 116 eurų stipendija. Absolventai gali tęsti studijas chemijos, fizikos ar edukologijos magistrantūroje.

LAMA BPO jau patvirtino 2015 metų stojimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas tvarką. Stojantieji prašymus studijuoti Lietuvos aukštosiose mokyklose gali pildyti ir koreguoti LAMA BPO informacinėje sistemoje birželio 1–liepos 18 d. iki 15 val.

Stojantieji į pirmosios pakopos švietimo ir ugdymo krypčių grupės studijų programas, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, ir norintys pretenduoti į valstybės finansuojamą vietą turi laikyti motyvacijos įvertinimo testą.

Laikantiems stojamuosius egzaminus ir (arba) motyvacijos įvertinimą registruotis informacinėje sistemoje ir į prašymą įtraukti atitinkamas studijų programas reikės ne vėliau nei likus 24 val. iki stojamojo egzamino arba motyvacijos įvertinimo. Pagrindinė stojamųjų egzaminų ir motyvacijos įvertinimo sesija vyks birželio 19–liepos 4 d. LEU Priėmimo komisija rekomenduoja nelaukti, kol bus įteikti brandos atestatai, ir registruotis LAMA BPO sistemoje.  

Daugiau informacijos apie naujas studijų programas: Priėmimo komisija, Studentų g. 39, 119 kab., tel. / faks. (+370 5) 275 1032, el. p. stojimas@leu.lt, tinklalapis www.leu.lt/priemimas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »