Švietimo sužaidybinimas, pakeisiantis mūsų ateitį

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 17 d. šeštadienis

Šiandien sužaidybinimas vis labiau įsilieja į kasdienį gyvenimą. Vienas geriausių to pavyzdžių – švietimo sistema. Pateikiame 10 populiariausių  žaidimų–programų, kurie padeda mokytis.

Nr.1 „Duolingo“
„Doulingo“ tai svetainė, kurią jungia nemokamas užsienio kalbos mokymasis ir mokama teksto vertimo platforma. Paslauga yra sukurta taip, kad studentai besimokydami tam tikrą kalbą padėtų versti tinklapius ir dokumentus. Pradedantieji verčia trumpus ir lengvus sakinius ir tekstus iš interneto, o patyrusieji vartotojai gauna sudėtingesnius tekstus.

„Doulingo“ studentams suteikia mokymosi ir vertimo įrankius. Kiekvienas studentas taip pat gali balsuoti vertindamas kitų studentų išverstus tekstus. Kol mokiniai mokosi kalbos, jie gali uždirbti taškus. Internetinio puslapio turinys yra įdomesnis nei duodami vienas ar keli sakiniai iš skirtingų puslapių. Tuo vertimo užduotys tampa labiau patrauklios.

Nr.2 „Ribbon Hero“
„Ribbon Hero“ yra nemokamas „Microsoft“ žaidimas, siekiantis padėti šviesti „Office 2007–2010“ vartotojus kaip naudotis įrankiais naujoje vartotojo sąsajoje. Žaisti galima iš visų svarbiausių „Office“ programų, tokių kaip „Word“, „Excel“ ir „PowerPoint“. Žaidėjai gauna užduotis, kurios yra matuojamos taškais. Užduotys yra suskirstytos į keturias grupes: teksto rašymas, puslapio dizainas ir maketavimas, prezentacija ir apibendrinimo skyrius.

„Microsoft“ puikiai pasidarbavo, kuriant trumpas užduotis ir suteikiant galimybes rašyti atsiliepimus. Vis sudėtingesnių lygių buvimas skatina toliau žaisti ir susipažinti su „Office“ įgūdžiais. Taip pat yra galimybė stebėti vartotojo pažangą mokantis naudotis „Office“ priemonėmis. Kiekvienas žaidėjas gali prisijungti prie „Facebook“ pasidalinti savo balais ir palyginti su draugų pasiekimais.

Nr.3 „ClassDojo“
„ClassDojo“ yra klasės valdymo įrankis, padedantis mokytojams tobulinti klasės elgesį. Jis pagerina konkrečių mokinių elgesį ir padeda sudominti mokinius esama apdovanojimų sistema. „ClassDojo“ moksleiviui suteikia galimybę turėti savo avatarą ir mokytojai gali lengvai įvertinti jų elgesį ir sukurti teigiamą mokymosi atmosferą. Sistema taip pat teikia ataskaitas tėvams apie jų atžalų elgesį.

Nr.4 „GoalBook“
„GoalBook“ yra internetinė platforma, kuri padeda mokytojams, tėvams ir mokiniams bendradarbiauti stebint mokinių pažangą. Į programą yra įtraukti socialiniai tinklai, individualizuoto mokymo programos, stebėjimo programinė įranga. Programa leidžia lengvai studentams ir dėstytojams nustatyti tikslus ir visiems programos dalyviams stebėti pokyčius.

Nr. 5 „The World Peace Game“
„The World Peace Game“ yra paremtas politikos simuliacija ir kviečia jaunus studentus tyrinėti pasaulį, susidedantį iš keturių ar penkių garsių tautų. Kiekvienai šaliai vadovauja studentų komanda. Moksleiviai yra skatinami tyrinėti pasaulio bendruomenę ir sudėtingus šalių santykius. Pagrindinis šios sužaidybintos švietimo priemonės tikslas yra pasiekti kiekvienos tautos harmoningą būseną ir sustiprinti pasaulinę gerovę su mažiausia karinės intervencijos suma.

Nr.6 „Coursera“
„Coursera“ yra edukacinių technologijų ir socialinio verslumo kompanija, kurios partneriai vieni žymiausių universitetų, jų pagalba kuriami nemokami internetiniai kursai. Pastarieji yra pateikiami trumpomis vaizdo paskaitomis, kuriose vyrauja įvairios temos ir užduotys. Studentai, atlikę testą gali iš karto matyti rezultatus. Visos kursų paskaitos gali būti peržiūrimos, taip pat atliekami testai, namie.

Nr. 7 „Mr Pai’s Class“
„Mr Pai’s Class“ interaktyvi mokymo klasė, kurioje moksleiviai gali mokytis individualiai, taip pat su kitomis moksleivių klasėmis ar su studentais esančiais kituose miestuose. Šioje interaktyvioje klasėje yra naudojama keletas skirtingų prietaisų ir žiniasklaidos kanalai. Skaitmeninis mokymas padidina klasės entuziazmą bei pagerina įvairių sričių, pavyzdžiui,  matematikos ar skaitymo rezultatus.

Nr.8 „Course Hero“
„Course Hero“ yra internetinė mokymosi platforma. Svetainėje yra renkama ir rengiama mokymo medžiaga, kurią įkelia pedagogai ir studentai sudarydami mokymosi saugyklą. Ši sužaidybinto švietimo platforma suteikia įvairaus tipo mokymosi medžiagos. Taip pat „Course Hero“ siūlo kuratorių pagalbą, vaizdo paskaitas. „Course Hero“ galima rasti ir mokamų ir nemokamų paskaitų.

Nr. 9 „Brainscape“
„Brainscape“ yra švietimo platforma pritaikyta mokymuisi telefonu ar kompiuteriu. Mokiniui naudojant šią programą, pastaroji renka informaciją, kur mokinys dažniausiai klysta ir pateikia užduotis susijusias su sunkiausiai įsimenamais dalykais. Taip pat ir moksleivis gali įvertinti kokios sunkumo buvo klausimas.

Nr. 10 „Socrative 101“
„Socrative 101“ siūlo mokymą perkelti į nešiojamus kompiuterius ar mobiliuosius prietaisus. Studentams duodami prisijungimo duomenys prie mokymosi medžiagos. Internete studentai gali bendrauti su pedagogu, mokytis, spręsti testus, kurių rezultatai iškart matomi.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Mokslo virusu vaikus užkrečia ne tik bandymai, bet ir šansas pademonstruoti išradimus viešai

Vienas iš būdų motyvuoti jaunuosius išradėjus kurti – didelio populiarumo JAV sulaukiančios išradimų mugės bei konkursai. Tokioje mokslo mugėje šių metų rugsėjį jaunimą kviečia sudalyvauti ir technologijų bei verslumo renginys #SWITCH! skaityti »

Mechatronikos ir robotikos specialistai – be jų neįsivaizduojama ateitis

Kompiuterio spausdintuvas, oro temperatūros termostatas, šaldytuvas su skaitmeniniu valdymu – visa tai yra mechatronikos įrenginiai. skaityti »

Šiemet – rekordinis skaičius stojančiųjų į pedagogikos krypties profesines studijas

Pedagogikos krypties profesinėms studijoms, sulaukusioms itin didelio aukštųjų mokyklų absolventų susidomėjimo, Švietimo ir mokslo ministerija papildomai skyrė 30 valstybės finansuojamų vietų. skaityti »

V. Sutkus: būsimų bedarbių rengimą stabdo rinka

Pristatome Lietuvos verslo konfederacijos prezidento Valdas Sutkaus mintis apie Lietuvos švietimo pertvarką. skaityti »

Tarptautiniai studentų mainai: investicija į save ir profesinę ateitį

Naujausi „Erasmus+“ poveikio tyrimo duomenys rodo, kad daugelyje šalių studentų mainų programos dalyviams po studijų baigimo įsidarbinti darbo rinkoje pavyksta net 14 proc. lengviau ir greičiau. skaityti »

Jaunimo susidomėjimas šalies aukštosiomis mokyklomis nemažėja

Stojančiųjų susidomėjimas Lietuvos aukštosiomis mokyklomis nemažėja. Kaip ir pernai, į universitetus ir kolegijas pretenduoja 68 proc. brandos atestatus turinčių bendrojo ugdymo mokyklų abiturientų. skaityti »

Trečdalis stojančiųjų į universitetus renkasi Vilniaus universitetą

5 230 visų stojančiųjų į Lietuvos universitetus pirmuoju prioritetu pageidavo studijuoti geriausiai tarptautiniuose reitinguose tarp Lietuvos aukštųjų mokyklų vertinamame Vilniaus universitete. skaityti »

„Baltoji žynė“ – įtraukianti maginė fantastika net ir tiems, kurie nemėgsta fantastikos

Australų kilmės rašytoją Trudi Canavan nuo pat mažumės domino senovės mitologija ir jos pritaikymas fantastikos pasaulyje. skaityti »

Švietimo ministrė: Lietuva turi visas sąlygas tapti informacinių technologijų centru

Europos komisijos teigimu, net 40% darbdavių Europoje neranda darbuotojų, kurių įgūdžiai įmonei leistų atsinaujinti ir sparčiai judėti į priekį. skaityti »

JTO dirbanti lietuvė: „Didžioji mano darbo dalis – įtikinti kitus, kad viskas yra įmanoma“

„Nelaikau savęs emigrante“, – šypsosi Ieva Lazarevičiūtė, jau 11 metų gyvenanti Brazilijoje. skaityti »