Švietimo sužaidybinimas, pakeisiantis mūsų ateitį

Šiandien sužaidybinimas vis labiau įsilieja į kasdienį gyvenimą. Vienas geriausių to pavyzdžių – švietimo sistema. Pateikiame 10 populiariausių žaidimų–programų, kurie padeda mokytis. skaityti »

„Gammify 2013“ – gali dalyvauti kiekvienas

„Gammify 2013“ yra didžiausias pasaulinis sužaidybinimo (angl. gamification) pasaulio čempionatas. Sužaidybinimas naudojamas įvairiuose sektoriuose ir vis labiau paveikia įmones visame pasaulyje. skaityti »

Kaip skatinti rinkėjų aktyvumą?

Prieš šių metų JAV prezidento rinkimus, kandidatų atstovai kreipėsi į įvairius sužaidybinimo (angl. gamification) specialistus aptarti, kaip šią sritį būtų galima išnaudoti, siekiant geresnių rinkimų rezultatų ir aukštesnių reitingų. skaityti »

Siūlomos naujos sužaidybinimo etikos taisyklės

Neseniai buvo apklausti „gamification.com“ skaitytojai apie etiką sužaidybinime (angl. gamification). Tokia apklausa vykdyta ne pirmą kartą, tačiau tema aktuali, diskutuotina ir dar neprieita prie bendros nuomonės ją vertinant. Dažnai tai kas atrodo etiška vienam žmogui, kitas vertina visai priešingai. skaityti »