VGTU vyks Lietuvos mokinių ekonomikos ir verslo olimpiada

Publikuota: 2015 m. balandžio 15 d. trečiadienis

Š. m. balandžio 17 dieną Vilniaus Gedimino technikos universiteto Verslo vadybos fakultete (VGTU VVF) organizuojama Respublikinė Lietuvos mokinių ekonomikos ir verslo olimpiada, į kurią susirinks geriausius rezultatus regioniniuose turuose pademonstravę mokiniai. Šiemet VGTU aplankys 76 dalyviai iš 21 savivaldybės.  

Regioninis Lietuvos mokinių ekonomikos ir verslo olimpiados etapas įvyko vasario 27 d. Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Marijampolės, Mažeikių, Panevėžio, Šilutės, Šiaulių, Visagino ir Vilniaus miestų vienoje iš mokyklų. Regioniniame etape iš viso dalyvavo 252 9–12 klasių mokiniai. Daugiausia dalyvių sulaukta iš Kauno miesto ir rajono mokyklų – 64.

„Atsižvelgiant į didelį moksleivių susidomėjimą bei platų regionų įsitraukimą, matome, jog šiuolaikinis jaunimas ne tik geba kritiškai vertinti ekonomines ir verslo problemas, bet ir aktyviai domisi ekonomine situacija Lietuvoje ir pasaulyje,“ – teigė VVF dekanė prof. Jelena Stankevičienė.  

Regioniniam olimpiados turui užduotis rengė VVF Socialinės ekonomikos ir vadybos, Įmonių ekonomikos ir vadybos bei Finansų inžinerijos katedrų dėstytojai. Olimpiados programa apėmė temas iš mikroekonomikos, makroekonomikos ir finansų: ekonomikos samprata, rinkos ekonomika, verslo organizavimas, valstybė ir jos biudžetas, ekonomikos augimas, ekonominė integracija ir Europos Sąjunga, pinigai ir bankai, verslo finansavimas, verslo apskaita ir kitas. Olimpiados užduotys buvo dviejų tipų: pradžioje mokiniams pateikti spręsti ekonomikos ir verslo uždaviniai, o vėliau – iš 30 klausimų sudarytas ekonomikos ir verslo žinių testas.

Lietuvos mokinių ekonomikos ir verslo olimpiados tikslas – skatinti mokinius domėtis ekonomika ir verslu, ugdyti rinkos ekonomikos supratimą. Olimpiada organizuojama 11–12 klasių kursus atitinkantiems mokiniams dviem etapais: pirmasis etapas – regioninis, antrasis etapas – šalies, į kurį kviečiami sėkmingiausiai regioniniame etape pasirodę dalyviai.

Šaltinis: vgtu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »