VU studentai studijuoja pagal tarptautinių ekspertų geriausiai įvertintas studijų programas

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 31 d. šeštadienis

Praėjusiais mokslo metais užsienio ir Lietuvos ekspertai vertino 32 Vilniaus universitete vykdomų studijų programas. Studijų programos buvo vertinamos pagal 6 sritis: programos tikslus ir numatomus studijų rezultatus, programos sandarą, personalą, materialiuosius išteklius, studijų eigą ir jos vertinimą bei programos vadybą.

Ekspertai Vilniaus universiteto studijų programoms skyrė labai aukštus įvertinimus. Maksimaliais balais buvo įvertintos Orientalistikos centro bakalauro ir magistrantūros studijų programos Azijos studijos ir Šiuolaikinės Azijos studijos.

Taip pat aukštais balais įvertintos šios Vilniaus universitete vykdomos studijų programos: Gamtos mokslų fakultete – Genetikos bakalauro ir magistrantūros, Teisės fakultete – Teisės vientisųjų studijų, Filosofijos fakultete – Sociologijos bakalauro, Fizikos fakultete – Telekomunikacijų fizikos ir elektronikos bakalauro ir magistrantūros, Ekonomikos fakultete – Europos ekonominių studijų,Verslo ekonomikos, Rinkodaros ir integruotos komunikacijos magistrantūros, Medicinos fakultete – Odontologijos vientisųjų studijų, Filologijos fakultete – Prancūzų filologijos, Vokiečių filologijos bei Rusistikos bakalauro.

„Aukštosiose mokyklose gali būti vykdomos tik akredituotos studijų programos. Studijų programos akredituojamos remiantis išorinio vertinimo išvadomis – ekspertų įvertinimais. Džiaugiamės, kad aukštus ekspertų įvertinimus gavo didžioji dalis per praėjusius mokslo metus vertintų Vilniaus universiteto studijų programų. Verta pažymėti, kad ekspertai ypač gerai vertino akademinį universiteto personalą ir materialiuosius išteklius“, – sako Jekaterina Bortkevič, VU studijų direktorė.

Šaltinis: universiteto naujienos
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »