Praneškite apie savo renginį visam pasauliui: I dalis, pasiruošimas renginiui

Publikuota: 2015 m. balandžio 13 d. pirmadienis

Kiekvienas organizatorius tikisi, kad jo renginyje dalyvaus kuo daugiau žmonių. O ar įmanoma, kad apie renginį sužinotų ne tik esantys salėje, bet ir už jos ribų? Šiais laikais nieko nėra neįmanomo!

Internetas, mobilusis ryšys leidžia dalyvauti renginyje fiziškai būnant toli. O atsiradus išmaniesiems telefonams, atsirado ir visiška laisvė – norint stebėti renginį, nebereikia nei sėdėti prie televizoriaus, nei prie kompiuterio ekrano. Taigi, tereikia tinkamai išnaudoti ir pasinaudoti visomis šiomis priemonėmis.

Visų pirma kruopščiai susiplanuokite – kas, kur ir kaip vyks. Numatykite savo auditoriją – kam renginys skirtas ir kodėl. Tuomet informuokite apie tai savo auditoriją. Galite rašyti reklaminius straipsnius, gaminti ir platinti skrajutes, kabinti reklaminius plakatus. Tačiau efektyviausias renginio pristatymas – reklaminis vaizdo filmas. Jis paveiks būsimą renginio lankytoją per klausą, regą ir kalbą. Užteks dviejų minučių filmuko, kad lankytojas būtų sudomintas.

Kai kursite pristatomąjį renginio filmuką, atkreipkite dėmesį į šiuos veiksnius:

  • koks renginio faktas galėtų labiausiai atkreipti būsimo lankytojo dėmesį, kas bus renginio „vinis“;
  • kokia erdvė labiausiai tiktų pristatyti renginį;
  • koks įdomus / garsus žmogus galėtų pakviesti į renginį.

Kai pristatomasis filmukas bus sukurtas, patogiausia jį įkelti į socialinį tinklą ir „YouTube“, o tuomet platinti įkeliant jo kodą į savo ir partnerių interneto svetaines. Nuotaikingas filmukas „Facebook“ erdvėje gali paplisti kaip virusas, jei susidomėję asmenys perpublikuos jį ant savo sienos, parekomenduos draugams, o šie – savo draugams ir t. t.  

Prieš renginį verta nufilmuoti ir tuščią salę. Renginio metu nufilmavus ateinančius lankytojus, o vėliau – sausakimšą salę ir sujungus visus tris kadrus į vieną, galima gauti įspūdingą vaizdą. Kontrastai sukelia išties didelį įspūdį.

Vis dėlto kiekvienam, net įdomiausiam renginiui reikia patyrusių specialistų. Kreipkitės į profesionalią „Penki TV“ prodiuserių, operatorių, korespondentų komandą, kuri pasirūpins viskuo: išsiaiškins renginio idėją ir tikslus, pasiūlys pristatomojo filmuko scenarijų ir imsis jį gaminti. Studijos korespondentai pakalbins renginio organizatorius, patars, kaip kreiptis į būsimus lankytojus, ką akcentuoti. Nufilmuota medžiaga bus montuojama TV studijoje, o ją pagyvins naudojama animacija ir kitokia grafika.

Taigi, nesvarbu, kokį renginį organizuojate – nedidelę sporto šventę savo mieste ar didžiulę tarptautinę konferenciją – „Penki TV“ siūlomos paslaugos atitiks net išrankiausio kliento poreikius ir reikalavimus.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 padėjo išsipildyti ukrainietės svajonei

Tarp Europos rungtynių šokių čempionių – penkiolikmetė mergina iš Ukrainos. skaityti »

Lenkijos rinkai „ASHBURN International“ siūlo iškart du produktus

XI-ajame skaitmeninės eros be grynųjų pinigų kongrese Varšuvoje „ASHBURN International“ pristatė atsiskaitymo technologijų ir mokėjimo terminalų valdymo sprendimus. skaityti »

BS/2 ir „Modern Expo“ plečia veiklą Baltijos šalyse

BS/2 teikia kompleksines mažmeninės prekybos įrangos tiekimo paslaugas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė trečius metus dalyvavo „DUOday“

Įmonių grupė siekia kuo dažniau prisidėti prie neįgalių asmenų integracijos į visuomenę. skaityti »

BS/2 atstovai dalyvavo Lietuvos-Azerbaidžano verslo forume

2023 m. gegužės 22 d. Vilniuje vyko Lietuvos-Azerbaidžano verslo forumas. skaityti »

Bėgimo į „Europą“ iššūkį įveikė 20-imt „Penki kontinentai“ grupės darbuotojų!

„Penki kontinentai“ darbuotojų komanda trečius metus pelnė Gausiausios komandos vardą. skaityti »

Pirmasis Lietuvoje „Baltic Payment Forum“: kas nustebino ir įkvėpė

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė rėmė tarptautinį forumą „Baltic Payment Forum“. skaityti »

Lietuviai kavinėse ir restoranuose išleidžia vis daugiau, didėja ir arbatpinigių sumos 

Iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos prie „MyTips“ prisijungė beveik 1 tūkst. Lietuvos padavėjų ir barmenų. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė Sakartvele įgyvendina naują nestandartinį mokėjimų sprendimą

„BS/2 Georgia“ ir „ASHBURN International“ kartu su vienu didžiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ sukūrė naują nestandartinį mokėjimo sprendimą kavos kapsulių gamintojai „Meama“. skaityti »

Sakartvelo bankai vertina lietuvišką mokėjimo terminalų valdymo sprendimą

Dar vieno Sakartvelo banko mokėjimo kortelių skaitytuvų veiklą padeda užtikrinti „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »