„Skynet“ veidas Elita Citovičiūtė – apie šiuolaikines technologijas ir realų gyvenimą

Publikuota: 2015 m. lapkričio 25 d. trečiadienis

Konkurse „Mis Lietuva 2013“ titulą „Mis publika“ pelniusi televizijos projektų dalyvė ir modelis Elita Citovičiūtė sako internetu besinaudojanti tiek darbe, tiek tvarkydama kasdienius reikalus. O štai neseniai mergina ir pati „tapo“ jo dalimi – Elita yra vilniečiams puikiai žinomo šviesolaidinio interneto „Skynet“ veidas.

Taigi, pokalbyje su Elita vyravo interneto, televizijos temos. Be to, kalbėjomės apie buvimą reklaminiu veidu ir naujus iššūkius.

Kokią vietą tavo gyvenime užima internetas? Ar dažnai juo naudojiesi?

Internetas man visų pirma yra patogi darbo priemonė. Ypač šiandien, kai jį gali pasiekti net ir išmaniajame telefone ar planšetiniame kompiuteryje, kuris telpa kasdienėje rankinėje. Esu laidos apie informacines technologijas „IT+“ vedėja, todėl nuolat tenka internete ieškoti įvairios informacijos, sekti, kas naujo vyksta technologijų pasaulyje. Manau, mokėjimas greitai rasti internete reikiamos informacijos ir ją apdoroti yra vienas iš šiandienio gyvenimo reikalavimų. Žinoma, vertinu ir interneto teikiamą patogumą – elektroninę bankininkystę, elektroninį paštą, internetines parduotuves ir pan.

Ar turi mėgstamiausias interneto svetaines? Ar yra tokių, į kurias užsuki kasdien?

Užsuku į Lietuvos ir užsienio naujienų portalus. Be to, atrandu internete įdomių ir netikėtų projektų. Pavyzdžiui, šiuo metu man patinka „anomalija.lt“. Vis dėlto negalėčiau pasakyti, kad ji mano mėgstamiausia. Duočiau jai kokius 63 procentus iš šimto. Žinoma, šiuo metu dažnai tenka užsukti ir į „Skynet“ svetainę – tai mano darbo dalis.  

Tavo gerbėjų būrys socialiniame tinkle „Facebook“ – ne vienas tūkstantis. Ar esi aktyvi facebookininkė? Ką dažniausiai nuveiki socialiniame tinkle? Ar naudojiesi kitais socialiniais tinklais?

Turiu paskyras „Facebook“, „Instagram“ tinkluose. Dažnai ką nors ten įkeliu, kuo nors pasidalinu. Vis dėlto mano nuomonė apie buvimą virtualiajame pasaulyje ne itin teigiama. Manau, kartais tai tik tuščiai švaistomas laikas ir atitrūkimas nuo realaus gyvenimo.

Pavyzdžiui, jaunimas itin mėgsta dalintis nuotraukomis socialiniame tinkle. Kartais susidaro toks įspūdis, kad žmogui svarbu ne išgyventa ir užfiksuota akimirka, o tai, kiek ir kokių atsiliepimų apie savo įkeltą nuotrauką jis sulauks virtualiajame pasaulyje. Manau, kad virtualumas neturi užgožti realybės ir joje patiriamų išgyvenimų.

Šią temą su savo žiūrovais nagrinėjome ir vienoje „IT+“ laidoje. Pristatėme mokslininkų neseniai atliktą tyrimą, kuris rodo, kad dėl tokių įpročių žmonės fotografuodami negali susikoncentruoti, pajusti akimirkos, kurią įamžina fotoaparatu, grožio. Aš pati paskutiniu metu stengiuosi socialiniuose tinkluose dažniau dalintis ne nuotraukomis, o man patikusių filosofų mintimis, tikromis, mano nuomone, gyvenimo vertybėmis.

O kiek svarbi tavo gyvenime televizija? Tave neretai galima pamatyti TV ekranuose, o pati dažnai įsijungi kokią TV programą?

Šiuolaikinė išmanioji televizija – geras dalykas tiems, kurie mėgsta leisti laiką prie televizorių, nes joje galima pasirinkti, ką ir kada žiūrėti, užblokuoti kai kuriuos kanalus vaikams, įsirašyti laidų vėlesnei peržiūrai. Tačiau žiūrėti televiziją nesirenkant, mano nuomone, netikslingas laiko leidimas.

Pati aš laisvalaikį prie televizoriaus renkuosi retai. Pokalbių laidos, kurios bruka žiūrovui savo nuomonę ir reklamą arba iš kurių nesužinosi nieko daugiau, išskyrus apkalbas, man nėra vertingos. Tokią pačią nuomonę turiu ir apie kai kurias muilo operas. Gaila, kai žmonės didžiąją dalį savo laisvalaikio skiria tokiems dalykams. Man yra įdomios laidos apie egzistencijos prasmę, reinkarnaciją, sąmoningus sapnus, ezoterines temas ir kt., nes jos man atrodo turinčios vertę. Deja, tokių laidų nėra daug.

Ką reiškia būti reklaminiu veidu? Kokius darbus jau spėjote nuveikti su „Skynet“ komanda?

Būti reklaminiu veidu – kiekvienam skirtingą tikslą turinti veikla. Vieniems tai tik uždarbis, kitiems būdas išpopuliarėti. Aš į šį darbą žiūriu kaip į produkto pristatymą visuomenei, jo populiarinimą. Tai savotiška pagalba rinkodaros specialistams. Beje, pastebėjau, kad gerai apgalvota ir parengta reklama gali duoti labai apčiuopiamų rezultatų.

Su „Skynet“ komanda jau nuveikėme tikrai nemažai. Vienas didžiausių darbų – tai rugsėjį Vilniaus Plytinės kartodrome vykusi „Skynet“ šeimų šventė. Visą šeštadienį kvietėme klientus leisti laiką kartu: dalyvauti kartų varžybose, varžytis estafetėse, fotografuotis originaliose fotosesijose, mažiesiems šėlti ant batuto ir t. t. Man teko užduotis vesti šį didžiulį renginį. Nors tai pareikalavo nemažai pasiruošimo, buvo įdomu ir smagu. Tuo labiau, kad pasitaikė šilta ir saulėta rudens diena.

Tačiau tai ne vienintelis nuveiktas darbas. Dalyvavau ir toliau nuolat dalyvauju įvairiose fotosesijose, kurių nuotraukos naudojamos reklaminei medžiagai, teko filmuotis keliuose vaizdo klipuose, dalyvauti įvairiuose renginiuose ir pasakoti žmonėms apie „Skynet“ paslaugas. Žodžiu, veiklos tikrai netrūksta. Įdomesnėmis „Skynet“ naujienomis pasidalinu ir su savo „Facebook“ draugais.  

Ar tai pirmas kartas, kai esi reklaminis veidas? O gal jau esi „užėmusi panašias pareigas“ ar bent sulaukusi panašių pasiūlymų?

Pasiūlymų sulaukiu neretai. Esu dirbusi su įvairiais produktais, prisidėjau prie daugybės reklaminių akcijų. Galbūt darbą su „Skynet“ galėčiau išskirti kaip ilgalaikį projektą.

Kieno reklaminiu veidu negalėtum būti? O kieno svajotum arba su malonumu sutiktum būti?

Šiaip esu linkusi daug ką išbandyti, kad sužinočiau, ar man tai patinka ir tinka. Be to, tai savotiškas iššūkis ir savęs pažinimo būdas. Nebijau naujovių, tačiau negalėčiau reklamuoti to, kas prieštarauja mano vertybėms ir įsitikinimams. Šiaip gan skeptiškai vertinu vartotojišką visuomenę – man ji atrodo labai paviršutiniška, todėl bet ko tikrai nereklamuočiau. Na, o į klausimą apie svajones ir kieno reklaminiu veidu svajoju ar su malonumu sutikčiau būti, galiu atsakyti tik tiek – aš svajoju tyliai.

 

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras

     

 


Captcha
 

BS/2 dalyvaus ATMIA konferencijoje Orlande

Daugiau nei 1 200 garsių įmonių iš 25-ies pasaulio šalių vasario 19–21 d. dalyvaus tarptautinės bankomatų asociacijos ATMIA konferencijoje Orlande, Floridos valstijoje. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pajamos 2018 m. siekė 47 mln. eurų

Aukštųjų technologijų srityje beveik 30 metų veikianti įmonių grupė „Penki kontinentai“ 2018 m. fiksavo rekordinius finansinius rodiklius, palyginti su 2017 metais. Grupės pajamos pernai pasiekė 47 mln. eurų (2017 m. – 34 mln. eurų), o neaudituotas pelnas iki apmokestinimo sudarė 1,7 mln. eurų (2017 m. – 2,2 mln. eurų). skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupės įmonės už atsakingą ir skaidrų verslą įvertintos tarptautiniu lygmeniu

„Penkių kontinentų“ grupės įmonėms „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) ir „ASHBURN International“ antrus metus iš eilės suteiktas tarptautinės bendrovės „EcoVadis“ sidabrinis statusas. skaityti »

Kaip kiekvienas iš mūsų galime apsaugoti svarbius įmonės duomenis?

Skaitmenizacija, automatizacija, robotizacija, daiktų internetas bei kosminiu greičiu tobulėjantis dirbtinis intelektas daro įtaką vis daugiau mūsų gyvenimo sričių. skaityti »

Bankomatų saugumui būtina operacinė sistema „Windows 10“

Daugelio pasaulyje veikiančių bankų laukia nemažas iššūkis, susijęs su bankomatų tinklo saugumo užtikrinimu. skaityti »

„Cash Management.iQ“: naujas grynųjų poreikio prognozavimo mechanizmas

2019 m. BS/2 planuoja atnaujinti savo grynųjų srautų valdymo sistemos „Cash Management.iQ“ prognozavimo mechanizmą. Sistema padės nustatyti kiekvieno banko skyriaus, kiekvienos prekybos vietos, kiekvieno savitarnos įrenginio grynųjų poreikį 10–20 proc. tiksliau. skaityti »

Mažmeninės prekybos sektoriaus potencialas ir ateitis Azerbaidžane

Per pastaruosius 10 metų mažmeninė prekyba Azerbaidžane tapo viena iš dinamiškiausiai besirutuliojančių ekonomikos sričių. skaityti »

„BS/2 Kazakhstan“ švenčia 10-metį

Kazachstanas iš kitų Vidurio Azijos šalių išsiskiria didžiausia ekonomine sistema. Devintoje didžiausioje pagal plotą (2,7 mln. kv. km) pasaulio šalyje gyvena 18,3 mln. gyventojų. Čia veikia 28 bankai, o bankinių kortelių skaičius šiais metais pasiekė 20,5 mln. skaityti »

BS/2 investuoja į Uzbekistano rinką bankų savitarnos įrenginių tinklą

Uzbekistano finansinė ekonomika išgyvena svarbius pokyčius. Čia įgyvendinamos grandiozinės naujovės apima visas šalies plėtros kryptis ir ekonominę pertvarką. Uzbekistanas tampa viena iš patraukliausių šalių užsienio investuotojams. skaityti »

Inkasavimo modeliavimo priemonė – „CIT Simulator“

Grynieji pinigai pasaulyje dar nesiruošia trauktis, o jų apyvarta vis auga. Bankai ir kitos organizacijos nuolat ieško būdų, kaip efektyviau susitvarkyti su dideliais grynųjų srautais. skaityti »