Vis daugiau prekybininkų siekia klientų pasitikėjimo diegdami lojalumo programas. Tinklaraštis „Selfstart“ paskelbė įvairių tyrimų duomenų, skirtų lojalumo programoms. skaityti »
Kavinių tinklas „Starbucks“ ėmėsi kurti nuosavą lojalumo programą. Kompanija jau susitarė su muzikinio projekto „Spotify Ltd.“ kūrėjais, „the New York Times“ leidėjais ir taksi užsakymo bendrove „Lyft Inc.“. skaityti »
Kas antra (48 proc.) „Danske Bonus“ lojalumo programos nuolaida naudojasi 30–40 metų klientai. Vyrai ir moterys yra vienodai aktyvūs, tačiau nuolaidas renkasi skirtingai. skaityti »
Konsultavimo kompanija „Auriemma“ (JAV) pranešė, jog dauguma naudotojų pasiruošę kasmet mokėti už naudojimąsi įvairiomis kreditinės kortelės lojalumo taikomosiomis programomis. skaityti »