Amerikos centrai pelnosi siųsdami nuolaidų žinutes

JAV prekybos centruose paplito „Bluetooth“ signaliniai pranešimai, pranešantys apie nuolaidas. Tikimasi, kad jie prekybos centrams atneš papildomą 7,5 mlrd. dolerių pelną vien per šventinį periodą. skaityti »

„MasterCard“ sujungs lojalumo korteles ir mobiliuosius atsiskaitymus

Naujas „MasterCard“ standartas sukurtas tam, kad pirkėjai galėtų pasinaudoti įvairiomis nuolaidų kortelėmis mokėjimo terminaluose. skaityti »

Užsisakiusiems tiesioginį debetą – 50 proc. nuolaida „Skynet“ paslaugoms

Nekantriai laukdama švenčių, šviesolaidinio tinklo „Skynet“ komanda kviečia užsisakyti tiesioginio debeto paslaugą, kuri ne tik leis sąskaitas apmokėti automatiškai, bet ir sutaupyti. skaityti »

Nuolaidomis daugiausia naudojasi 30–40 metų amžiaus gyventojai

Kas antra (48 proc.) „Danske Bonus“ lojalumo programos nuolaida naudojasi 30–40 metų klientai. Vyrai ir moterys yra vienodai aktyvūs, tačiau nuolaidas renkasi skirtingai. skaityti »