DNB triumfavo rinkodaros kampanijų efektyvumo konkurse „Password 2016“

Publikuota: 2016 m. kovo 21 d. pirmadienis

Iš efektyviausios rinkodaros kampanijos konkurso „Password 2016“ DNB bankas šiemet grįžo net su dviem apdovanojimais. Kasmet vykstančiame konkurse pripažinimą savo kategorijose pelnė mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ bei kampanija „Šeimos bankininkas“. Tai pirmas kartais, kai bankas triumfavo net dviejose kategorijose.

„Kurdami  rinkodaros kampanijas, neapsiribojame tik kūrybiška, išsiskiriančia reklama. Mūsų tikslas, kad žmonės aiškiai pamatytų DNB kuriamą patirtį, ja patikėtų. Kai tai pavyksta, rezultatai būna puikūs. Apdovanojimą pelniusia kampanija „Viskas trumpa!“ siekėme parodyti, kad DNB mobiliuoju banku naudotis taip lengva, jog laikas, praleidžiamas tvarkant kasdienius finansus, sutrumpėja. Kampanijos „Šeimos bankininkas“ pagrindinė ašis buvo unikalus mūsų požiūris į jaunas šeimas ir tai, kaip DNB galime pasiūlyti patarimus ir sprendimus, tinkamus šeimos gyvenimo situacijose“, – sako DNB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovė Rita Naujokaitytė.

Mobiliojo banko kampanija „Viskas trumpa!“ buvo pripažinta efektyviausia didelio biudžeto įvaizdine kampanija, „Šeimos bankininkas“ – efektyviausia didelio biudžeto esamų klientų išlaikymo kampanija. Pirmoji DNB banko kampanija savo kategorijoje varžėsi su bendrovėmis „Eurovaistinė“, „Švyturio-Utenos alus“, „Lukoil“. Klientų išlaikymo kampanijų kategorijoje DNB bankas laimėjo prieš bendrovių „Swedbank“ ir „Maxima“ sukurtas rinkodaros kampanijas.

Šaltinis: dnb.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha