Kokios 4 internetinių parduotuvių klaidos atbaido pirkėjus?

Publikuota: 2016 m. gegužės 20 d. penktadienis

Susikurti interneto svetainę, dėl aiškių instrukcijų ir nesudėtingų įrankių, tapo ne tik žymiai paprasčiau, bet ir pigiau. Ekspertų teigimu, prieš 10–15 m. lietuviško domeno registracija, kainavusi 60 eurų, atpigo daugiau nei 8 kartus ir dabar kainuoja vos 7 eurus. Nepaisant supaprastėjusio kūrimo proceso ir puikių verslo idėjų, neretai žmonėms internete užsidirbti nepasiseka – dėl to gali būti kaltos ir paprastos klaidos, apsunkinančios vartotoją ir atbaidančios jį nuo realaus sandorio.

Keturios klaidos, kurių reikėtų vengti, kuriant internetinę parduotuvę:

1. Sudėtingas domeno vardas. Ekspertų teigimu, beveik 100 proc. žmonių, kurie nejaučia didelio skirtumo tarp dviejų, tą pačią paslaugą ar prekę siūlančių, įmonių, greičiausiai rinksis tą, kurios interneto svetainės pavadinimą greičiau atsimena. Natūralu, kad pirkėjas kur kas paprasčiau atsimins tokią svetainę kaip, pavyzdžiui, www.manopapuosalai.lt nei www.svetainekuriojeprekiaujusavogamybospapuosalais.lt. Siekiant dar labiau supaprastinti priėjimą prie puslapio, domenų paslaugas siūlančios įmonės leidžia rinktis tokius galimus rašymo variantus – vietoje www.myagency.lt rašyti www.my.agency. G. Skridulio teigimu,  neįprastos internetinio puslapio galūnės Lietuvoje dar nėra populiarios, bet iš dažniausiai pasitaikančių galūnių galima išskirti šias: .link, .pro, .name, .guru, .agency, .click.

2. Iš vartotojo reikalauja daug pastangų. Į puslapį atėję žmonės dažniausiai tikisi dviejų dalykų: surasti reikalingos informacijos arba kažką įsigyti. Jeigu jiems teks klaidžioti po sudėtingus struktūros labirintus, greičiausiai paslauga žmogus nesusidomės ir ieškos paprastesnio varianto. Statistiškai nustatyta, kad kelią nuo prekės įsidėjimo į krepšelį iki užsakymo įvykdymo turėtų sudaryti ne daugiau nei 3–4 žingsniai.

3. Sunkiai pasiekiama svetainė. Juokelis, kad viskas, kas yra toliau, nei antrame paieškos sistemos „Google“ puslapyje – neegzistuoja, turi nemažai tiesos. Vartotojai, ieškodami paslaugos, dažniausiai ją randa apsilankę pirmosiose keliose interneto svetainėse. Skaitmeninio verslo jau neįmanoma įsivaizduoti be optimizavimo paieškos sistemos (angl. SEO) – tai yra, tinkamų raktažodžių parinkimo, kad puslapis paieškos rezultatuose būtų kuo aukštesnėje pozicijoje. Ekspertai pataria nedaryti dažnai pasitaikančios klaidos ir nesirinkti visų populiariausių raktažodžių, kurie neatitinka siūlomų paslaugų. Jeigu interneto svetainės generuojami raktiniai žodžiai neatitinka turinio, vartotojai gali prarasti pasitikėjimą įmone.

4. Nepritaikymas mobiliesiems telefonams. Oficialiais Europos statistikos duomenimis, nuo 2014 m. interneto naudojimas mobiliuosiuose telefonuose aplenkė nešiojamus bei stacionarius kompiuterius. Pasak ekspertų, tuo stebėtis nereikėtų – tobulėjant išmaniesiems įrenginiams, naudotis internetu tapo labai patogu bet kurioje vietoje. Svetainės, kurių tekstas ir vaizdas telefono ekrane išsikraipo ar tiesiog yra nepatogios naudoti – atbaido potencialų pirkėją, didina nepasitikėjimą įmone bei kelia abejonių siūlomų paslaugų kokybe. Be abejo, ne visus produktus ar paslaugas klientai yra linkę užsakyti telefonu, vis tik kai kuriems reikia išsamesnės analizės ir telefono aparatas ne visada yra patogiausias būdas, tačiau pagalvoti apie svetainės pritaikymą įvairiems įrenginiams – reikėtų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

IT sprendimų debesijai rinka siekia 70 mlrd. dolerių

Analitinė bendrovė „Synergy Research Group“ paskelbė pasaulinės IT rinkos, besiremiančios debesų infrastruktūra, rezultatus. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ investuoja į daiktų internetą

„Cisco Systems Inc.“ nusprendė įsigyti įmonę „Jasper“, teikiančią daiktų interneto paslaugas. skaityti »

Lietuvoje daugėja šviesolaidinio interneto ir IPTV naudotojų

LR ryšių reguliavimo tarnyba paskelbė 2016 m. III-iojo ketvirčio elektroninių ryšių rinkos duomenis. skaityti »

Sukurtas 10 000 kartų mažiau energijos naudojantis „Wi-Fi“

Vašingtono universiteto inžinieriai sukūrė naują „Wi-Fi“ technologiją, sunaudojančią 10 000 kartų mažiau energijos nei įprastai. skaityti »

Kokias saugumo klaidas darome internete?

Per didelis atvirumas socialiniuose tinkluose gali pritraukti kibernetinių nusikaltėlių dėmesį, o per silpni slaptažodžiai – atverti kelią įsilaužimams. skaityti »

„Plume“ pristatė naujo tipo „Wi-Fi“ sistemą

Bendrovė „Plume“ pristatė ryšio technologijų naujovę – naują „Wi-Fi“ sistemą, kuri sudaryta iš miniatiūrinių imtuvų, sujungtų į bendrą vieno namo ar vieno kambario tinklą. skaityti »

Asmenukių kiekis socialiniuose tinkluose gali pranešti apie psichologines problemas

Psichoterapeutė Tamara Kuntelija-Plieskė pasakoja apie tai, kada asmenukės – tik smagus žaidimas, o kada jos pradeda kelti grėsmę realiam gyvenimui. skaityti »

Vartotojai nepalieka socialinių tinklų, baimindamiesi prarasti draugus

Aštuoni iš devynių interneto naudotojų norėtų uždaryti savo paskyras socialiniuose tinkluose, tačiau nuo šio žingsnio juos sulaiko baimė prarasti ryšį su draugais ir vertingus prisiminimus. skaityti »

Ar vaiko teisė į pagarbą internete egzistuoja?

Lapkričio 18 d. LR Seime buvo surengta vaiko teisių kontrolierių konferencija „Vaiko teisė į pagarbą“. Joje buvo kalbama apie socialinių tinklų vaiko pasauliui daromą žalą, ir ar egzistuoja pagarba vaikui, esančiame socialiniuose tinkluose. skaityti »

Iki 2020 m. srautas iš debesijos išaugs beveik keturis kartus

Kompanija „Cisco Systems“ prognozuoja debesų architektūros augimą. skaityti »