Realaus laiko daugiažaidėjiniai žaidimai – ar jie gali išgelbėti „Facebook“?

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 15 d. trečiadienis

Vaizdo žaidimus „Facebook” socialiniame tinkle ištiko pavojus. Krenta žaidimų populiarumas, vis mažiau žaidėjų nori žaisti, todėl analitikai būkštauja, kad socialinė erdvė praranda savo momentalumą. Žaidimų vystytojai yra priversti ieškoti naujų būdų, siekiant apsaugoti savo žaidimus nuo žaidėjų praradimo.

Viena iš pagrindinių tokių įmonių kaip „Kixeye”, „Rebel Entertainment”, „Zynga” veiklos sričių yra kompiuterinių žaidimų tobulinimas, tam kad žaidėjai galėtų žaisti vienu metu, realiame laike. Iki šiol „Facebook” rinkoje dominavo asinchroniški žaidimai, kuriuos vartotojai žaisdavo individualiai arba ne tuo pačiu metu atsakant kitiems, prie tokių žaidimų, kaip „Farmville” prisijungusiems vartotojams. Tačiau ekspertai tikina, kad žaidimų laiko sinchronizavimas gali duoti vaisingų ir ilgalaikių rezultatų, kadangi žaidėjai jaus stipresnį ryšį vieni su kitais ir norės žaisti dar daugiau.

Kompanija „Kixeye”, tobulinanti kompiuterinių žaidimų demografiją, jau metus dirba ties „Facebook” žaidimų sinchronizavimu pradedant „Battle Pirates”. Pasak kompanijos vadovo Willo Harbino, labiausiai vartotojus traukia žaidimai, leidžiantys vykti realiam bendravimui, ko asinchroniniai žaidimai suteikti negali. „Asinchroninėje aplinkoje tu tiesiog nepatenki į tą patį įtraukimo lygį”. – teigė W. Harbinas, – „Įsivaizduokite, kad žaidžiate tokį žaidimą kaip futbolas asinchroniu būdu. Jums nepavyks! Visa žaidimo esmė yra matyti savo komandą šalia, bendrauti su jais. Būtent tokio pobūdžio mentalitetas turėtų veikti ir socialiniuose žaidimuose.”

„Zynga” kompanija taip pat pastebėjo pozityvią žaidėjų reakciją į realaus laiko žaidimus kaip „Zynga Poker”, todėl birželį ši socialinių žaidimų gigantė pranešė planuojanti vis daugiau orientuotis į sinchroninius žaidimus pradedant taikyti laiko sinchronizaciją savo žaidimuose „Arcade puzzler” ir „Bubble Safari”, „Zynga” generalinis vadybininkas Manuelis Bronsteinas tikisi, kad šių realaus laiko patirčių integracija į jau esamus žaidimus pritrauks naują auditorijąį „Facebook”. M. Bronsteino teigimu, susidomėjimas realaus laiko žaidimais auga, nes vidutinis žaidėjas nori žaisti daugiau nei vieną žaidimo turą.

Net mažesnės žaidimų kūrimo įmonės, kaip Los Andželo „Rebel–Entertainmet” mato ryškias perspektyvas žaidimų sinchronizavimo srityje. Tiesa, „Rebel–Entertainmet” generalinis vadovas Mike`as Goslinas pataria nepamiršti, kad asinchroniniai žaidimai ir programėlės yra taip pat svarbios: „Asinchroniniai IT produktai gali veiksmingai padėti suvienyti bendruomenę ilgesniam laikui”. Tačiau nepaisant šių kompanijų vadovų požiūrio skirtumų, kompiuterinių žaidimų vystytojai sutinka, kad realaus laiko žaidimai yra kaip tik tai, ko gęstančiai „Facebook” žaidimų rinkai šiuo metu labiausiai reikia.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Interaktyviame žemėlapyje galima sužinoti, kur ir kodėl nėra elektros

Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ gerindama klientų informavimą pristato interaktyvų žemėlapį, kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. skaityti »

Neįgaliųjų organizacija imasi socialinio verslo

Protinę negalią turinčių asmenų užimtumu besirūpinanti neyriausybinė organizacija VšĮ Lobių dirbtuvės imasi naujos veiklos – medžio gaminių pardavimu el. parduotuvėje. skaityti »

„Facebook“ socialiniame tinkle – 2 mlrd. narių

Socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas Markas Cukerbergas pranešė, kad birželio 27 d. tinklo narių skaičius pasiekė 2 milijardus. skaityti »

Lietuviškam interneto adresui – 25-eri

1992 metų birželį, padedant Norvegijos vyriausybei, internete buvo įkurtas LT srities domenas. skaityti »

Daiktų interneto perspektyvos auga

Tyrimo bendrovė „International Data Corp.“ paskelbė atnaujintas prognozes apie Daiktų interneto rinką skaityti »

Internetinė prekyba po dešimties metų: parduotuvė kišenėje ir kvapai internetu

Pagal pirkusiųjų internetu gyventojų skaičių Lietuva dar vis atsilieka nuo Europos Sąjungos vidurkio, tačiau skaičiuojama, kad jį pavyks pasiekti jau po trejų metų. skaityti »

Po ketverių metų internetu naudosis daugiau nei pusė pasaulio gyventojų

Didžiausia tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems“ paskelbė ataskaitą „Visual Networking Index Complete Forecast“, kurioje prognozuojama interneto infrastruktūros plėtra. skaityti »

Saugus internetas – naujos galimybės žmonėms ir verslui

Valstybinio vizito į Estiją išvykusi Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė kartu su Estijos vadove Kersti Kaljulaid Taline atidarė tarptautinį „EuroDIG“ forumą. skaityti »

ES kovoja už europietišką audiovizualinį turinį internete

Europos Sąjunga sugriežtino reikalavimus audiovizualiniam turiniui, skelbiamam internetu. skaityti »

„Cisco Systems“ pelnas išaugo

Didžiausia pasaulyje tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems“ per trečiąjį finansinį ketvirtį padidino grynąjį pelną, nepaisant į sumažėjusias pajamas. skaityti »