Realaus laiko daugiažaidėjiniai žaidimai – ar jie gali išgelbėti „Facebook“?

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 15 d. trečiadienis

Vaizdo žaidimus „Facebook” socialiniame tinkle ištiko pavojus. Krenta žaidimų populiarumas, vis mažiau žaidėjų nori žaisti, todėl analitikai būkštauja, kad socialinė erdvė praranda savo momentalumą. Žaidimų vystytojai yra priversti ieškoti naujų būdų, siekiant apsaugoti savo žaidimus nuo žaidėjų praradimo.

Viena iš pagrindinių tokių įmonių kaip „Kixeye”, „Rebel Entertainment”, „Zynga” veiklos sričių yra kompiuterinių žaidimų tobulinimas, tam kad žaidėjai galėtų žaisti vienu metu, realiame laike. Iki šiol „Facebook” rinkoje dominavo asinchroniški žaidimai, kuriuos vartotojai žaisdavo individualiai arba ne tuo pačiu metu atsakant kitiems, prie tokių žaidimų, kaip „Farmville” prisijungusiems vartotojams. Tačiau ekspertai tikina, kad žaidimų laiko sinchronizavimas gali duoti vaisingų ir ilgalaikių rezultatų, kadangi žaidėjai jaus stipresnį ryšį vieni su kitais ir norės žaisti dar daugiau.

Kompanija „Kixeye”, tobulinanti kompiuterinių žaidimų demografiją, jau metus dirba ties „Facebook” žaidimų sinchronizavimu pradedant „Battle Pirates”. Pasak kompanijos vadovo Willo Harbino, labiausiai vartotojus traukia žaidimai, leidžiantys vykti realiam bendravimui, ko asinchroniniai žaidimai suteikti negali. „Asinchroninėje aplinkoje tu tiesiog nepatenki į tą patį įtraukimo lygį”. – teigė W. Harbinas, – „Įsivaizduokite, kad žaidžiate tokį žaidimą kaip futbolas asinchroniu būdu. Jums nepavyks! Visa žaidimo esmė yra matyti savo komandą šalia, bendrauti su jais. Būtent tokio pobūdžio mentalitetas turėtų veikti ir socialiniuose žaidimuose.”

„Zynga” kompanija taip pat pastebėjo pozityvią žaidėjų reakciją į realaus laiko žaidimus kaip „Zynga Poker”, todėl birželį ši socialinių žaidimų gigantė pranešė planuojanti vis daugiau orientuotis į sinchroninius žaidimus pradedant taikyti laiko sinchronizaciją savo žaidimuose „Arcade puzzler” ir „Bubble Safari”, „Zynga” generalinis vadybininkas Manuelis Bronsteinas tikisi, kad šių realaus laiko patirčių integracija į jau esamus žaidimus pritrauks naują auditorijąį „Facebook”. M. Bronsteino teigimu, susidomėjimas realaus laiko žaidimais auga, nes vidutinis žaidėjas nori žaisti daugiau nei vieną žaidimo turą.

Net mažesnės žaidimų kūrimo įmonės, kaip Los Andželo „Rebel–Entertainmet” mato ryškias perspektyvas žaidimų sinchronizavimo srityje. Tiesa, „Rebel–Entertainmet” generalinis vadovas Mike`as Goslinas pataria nepamiršti, kad asinchroniniai žaidimai ir programėlės yra taip pat svarbios: „Asinchroniniai IT produktai gali veiksmingai padėti suvienyti bendruomenę ilgesniam laikui”. Tačiau nepaisant šių kompanijų vadovų požiūrio skirtumų, kompiuterinių žaidimų vystytojai sutinka, kad realaus laiko žaidimai yra kaip tik tai, ko gęstančiai „Facebook” žaidimų rinkai šiuo metu labiausiai reikia.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Saugesnio interneto diena: patarimai naudotojams

2017 m. vasario 7 d. Europoje minima Saugesnio interneto diena, kurios tikslas – paskatinti jaunus žmones saugiau ir atsakingiau naudotis internetu bendraujant, apsiperkant, siunčiantis filmus bei muziką. skaityti »

„Google Maps“ atvėrė Vilniaus oro uosto vidų

Apie Vilniaus oro uostą galima sužinoti dar daugiau – nuo šiol jo vidaus žemėlapį galima pamatyti per „Google“ siūlomą internetinių žemėlapių paslaugą. skaityti »

46 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2016 m. IV ketv. atlikto tyrimo duomenimis, 46 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse. skaityti »

Kovai su patyčiomis – seminarai internetu

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuota kampanija „Už saugią Lietuvą“ kartu su partneriais - elektroniniu dienynu TAMO, toliau tęsia veiklas kovoje su patyčiomis ir emociniu smurtu. skaityti »

Vaikai nesuvokia, kokios grėsmės jų tyko internete

Trečdalis penkiolikmečių yra dalinęsi internete savo nuotraukomis, kuriose jie buvo apsinuoginę. Tai – tik vienas iš šokiruojančių faktų, kuriuos atskleidė daugiau nei metus trukęs Anglijos vaikų reikalų komisaro tyrimas. skaityti »

Pavydas interneto draugams kelia neigiamas emocijas

Socialinė žiniasklaida prasidėjo kaip priemonė palaikyti ryšį su draugais ir dalytis laimingais prisiminimais. skaityti »

Kuo „Facebook“ nustebins 2017-aisiais?

Populiariausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ 2016-aisiais savo vartotojus džiugino naujų funkcijų ir patobulinimų gausa. skaityti »

Suomiai labiausiai priklausomi nuo interneto

Švedų mobiliojo ryšio operatorius „Tefficient“ atliko tyrimą 32-ose pasaulio šalyse, siekdamas išsiaiškinti, kuri šalis yra labiausiai priklausoma nuo išmaniųjų elektroninių prietaisų. skaityti »

Prie interneto lietuviai dažniausiai jungiasi išmaniaisiais telefonais

Išmanusis telefonas tampa pagrindine Lietuvos gyventojų priemone naudotis internetu. skaityti »

Per internetą daugiausia apsiperka Izraelio gyventojai

2016 metais į Izraelį atėjo 8,1 tonos prekių, užsakytų užsienio el. parduotuvėse. skaityti »