Realaus laiko daugiažaidėjiniai žaidimai – ar jie gali išgelbėti „Facebook“?

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 15 d. trečiadienis

Vaizdo žaidimus „Facebook” socialiniame tinkle ištiko pavojus. Krenta žaidimų populiarumas, vis mažiau žaidėjų nori žaisti, todėl analitikai būkštauja, kad socialinė erdvė praranda savo momentalumą. Žaidimų vystytojai yra priversti ieškoti naujų būdų, siekiant apsaugoti savo žaidimus nuo žaidėjų praradimo.

Viena iš pagrindinių tokių įmonių kaip „Kixeye”, „Rebel Entertainment”, „Zynga” veiklos sričių yra kompiuterinių žaidimų tobulinimas, tam kad žaidėjai galėtų žaisti vienu metu, realiame laike. Iki šiol „Facebook” rinkoje dominavo asinchroniški žaidimai, kuriuos vartotojai žaisdavo individualiai arba ne tuo pačiu metu atsakant kitiems, prie tokių žaidimų, kaip „Farmville” prisijungusiems vartotojams. Tačiau ekspertai tikina, kad žaidimų laiko sinchronizavimas gali duoti vaisingų ir ilgalaikių rezultatų, kadangi žaidėjai jaus stipresnį ryšį vieni su kitais ir norės žaisti dar daugiau.

Kompanija „Kixeye”, tobulinanti kompiuterinių žaidimų demografiją, jau metus dirba ties „Facebook” žaidimų sinchronizavimu pradedant „Battle Pirates”. Pasak kompanijos vadovo Willo Harbino, labiausiai vartotojus traukia žaidimai, leidžiantys vykti realiam bendravimui, ko asinchroniniai žaidimai suteikti negali. „Asinchroninėje aplinkoje tu tiesiog nepatenki į tą patį įtraukimo lygį”. – teigė W. Harbinas, – „Įsivaizduokite, kad žaidžiate tokį žaidimą kaip futbolas asinchroniu būdu. Jums nepavyks! Visa žaidimo esmė yra matyti savo komandą šalia, bendrauti su jais. Būtent tokio pobūdžio mentalitetas turėtų veikti ir socialiniuose žaidimuose.”

„Zynga” kompanija taip pat pastebėjo pozityvią žaidėjų reakciją į realaus laiko žaidimus kaip „Zynga Poker”, todėl birželį ši socialinių žaidimų gigantė pranešė planuojanti vis daugiau orientuotis į sinchroninius žaidimus pradedant taikyti laiko sinchronizaciją savo žaidimuose „Arcade puzzler” ir „Bubble Safari”, „Zynga” generalinis vadybininkas Manuelis Bronsteinas tikisi, kad šių realaus laiko patirčių integracija į jau esamus žaidimus pritrauks naują auditorijąį „Facebook”. M. Bronsteino teigimu, susidomėjimas realaus laiko žaidimais auga, nes vidutinis žaidėjas nori žaisti daugiau nei vieną žaidimo turą.

Net mažesnės žaidimų kūrimo įmonės, kaip Los Andželo „Rebel–Entertainmet” mato ryškias perspektyvas žaidimų sinchronizavimo srityje. Tiesa, „Rebel–Entertainmet” generalinis vadovas Mike`as Goslinas pataria nepamiršti, kad asinchroniniai žaidimai ir programėlės yra taip pat svarbios: „Asinchroniniai IT produktai gali veiksmingai padėti suvienyti bendruomenę ilgesniam laikui”. Tačiau nepaisant šių kompanijų vadovų požiūrio skirtumų, kompiuterinių žaidimų vystytojai sutinka, kad realaus laiko žaidimai yra kaip tik tai, ko gęstančiai „Facebook” žaidimų rinkai šiuo metu labiausiai reikia.

Šaltinis: ucc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

IT sprendimų debesijai rinka siekia 70 mlrd. dolerių

Analitinė bendrovė „Synergy Research Group“ paskelbė pasaulinės IT rinkos, besiremiančios debesų infrastruktūra, rezultatus. skaityti »

„Cisco Systems Inc.“ investuoja į daiktų internetą

„Cisco Systems Inc.“ nusprendė įsigyti įmonę „Jasper“, teikiančią daiktų interneto paslaugas. skaityti »

Lietuvoje daugėja šviesolaidinio interneto ir IPTV naudotojų

LR ryšių reguliavimo tarnyba paskelbė 2016 m. III-iojo ketvirčio elektroninių ryšių rinkos duomenis. skaityti »

Sukurtas 10 000 kartų mažiau energijos naudojantis „Wi-Fi“

Vašingtono universiteto inžinieriai sukūrė naują „Wi-Fi“ technologiją, sunaudojančią 10 000 kartų mažiau energijos nei įprastai. skaityti »

Kokias saugumo klaidas darome internete?

Per didelis atvirumas socialiniuose tinkluose gali pritraukti kibernetinių nusikaltėlių dėmesį, o per silpni slaptažodžiai – atverti kelią įsilaužimams. skaityti »

„Plume“ pristatė naujo tipo „Wi-Fi“ sistemą

Bendrovė „Plume“ pristatė ryšio technologijų naujovę – naują „Wi-Fi“ sistemą, kuri sudaryta iš miniatiūrinių imtuvų, sujungtų į bendrą vieno namo ar vieno kambario tinklą. skaityti »

Asmenukių kiekis socialiniuose tinkluose gali pranešti apie psichologines problemas

Psichoterapeutė Tamara Kuntelija-Plieskė pasakoja apie tai, kada asmenukės – tik smagus žaidimas, o kada jos pradeda kelti grėsmę realiam gyvenimui. skaityti »

Vartotojai nepalieka socialinių tinklų, baimindamiesi prarasti draugus

Aštuoni iš devynių interneto naudotojų norėtų uždaryti savo paskyras socialiniuose tinkluose, tačiau nuo šio žingsnio juos sulaiko baimė prarasti ryšį su draugais ir vertingus prisiminimus. skaityti »

Ar vaiko teisė į pagarbą internete egzistuoja?

Lapkričio 18 d. LR Seime buvo surengta vaiko teisių kontrolierių konferencija „Vaiko teisė į pagarbą“. Joje buvo kalbama apie socialinių tinklų vaiko pasauliui daromą žalą, ir ar egzistuoja pagarba vaikui, esančiame socialiniuose tinkluose. skaityti »

Iki 2020 m. srautas iš debesijos išaugs beveik keturis kartus

Kompanija „Cisco Systems“ prognozuoja debesų architektūros augimą. skaityti »