„Nike“ reklama tapo pirma uždrausta reklama „Twitter“

Publikuota: 2012 m. birželio 20 d. trečiadienis

Britų reklamos reguliuotoja ASA uždraudė „Twitter“ reklaminę „Nike“ kampaniją. ASA pripažino neteisėtais reklaminius pranešimus, kuriuos į savo profilius įdėjo futbolininkai Wayne‘as Rooney ir Jackas Wilshere‘as. Tai pirmas reklamos „Twitter“ draudimo atvejis.

Reklaminė „Nike“ kampanija „Twitter“ pradėta 2012 metų pradžioje, ji tapo prekės ženklo „Make It Count“ programos dalimi.

„Nike“ yra futbolo komandų „Manchester United“, kurioje žaidžia W. Rooney, ir „Аrsenal“, kurioje žaidžia Jackas Wilshere‘as, rėmėja. 2012-ųjų sausio 1 d. W. Rooney įdėjo į „Twitter“ pranešimą: „Мano sprendimas – pradėti metus kaip čempionui ir juos baigti kaip čempionui“. Po pranešimo buvo žyma #makeitcount gonike.me/makeitcount, vedanti į bendrovės „Nike“ svetainę.  J. Wilshere‘o pranešimas „Twitter“ skelbė: „2012 metais aš grįšiu į savo klubą ir būsiu pasirengęs pakovoti už savo šalį.“

Kaip pareiškė „Nike“ atstovai, futbolininkų gerbėjai žino apie prekės ženklo ryšius su futbolo klubais. Taigi jie turėjo suprasti, kad nuoroda, kurioje minimas prekės ženklas „Nike“, yra reklaminė.

ASA šis teiginys neįtikino. Ji nusprendė, kad futbolinkų frazių turinys buvo patvirtintas „Nike“ marketingo skyriuje, o „Twitter“ žymoje nebuvo nurodyta, kad tai reklama. Taigi reklaminė kampanija pripažinta neteisėta.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kitoks požiūris į elektronines knygas

Skaityti knygas telefone ar planšetėje jau tampa norma, tačiau žmonės vis viena ilgisi „tikros“ knygos formos. Save „beveik dizaineriu“ vadinantis Fabrice Dubuy pristato kitokį knygų skaitytuvą – „TwistBook“. skaityti »