Lojalumo programa – kliento ištikimybei stiprinti

Publikuota: 2016 m. kovo 16 d. trečiadienis

Vis daugiau prekybininkų siekia klientų pasitikėjimo diegdami lojalumo programas. Tinklaraštis „Selfstart“ paskelbė įvairių tyrimų duomenų, skirtų lojalumo programoms.

Štai keletas iš jų.

  • 2015 metais Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) veikė 3,3 mlrd. lojalumo programų. Tai maždaug 29 programos vienai šeimai.
  • Naujo kliento pritraukimas kainuoja 6–7 kartus brangiau, nei esamų klientų išsaugojimas.
  • Lojalumo programose dalyvauja 71 proc. pirkėjų, kurių pajamos per metus siekia 100 000 JAV dol. ir daugiau. 76 proc. klientų mano, kad tai dalis jų ryšio su prekės ženklu.
  • 83 proc. pirkėjų teigia, kad lojalumo programos lemia jų apsisprendimą likti įmonės klientu.
  • Pastovių klientų suma čekiuose 67 proc. didesnė nei naujų klientų.
  • Nemaža dalis įmonių neteisingai suvokia lojalumo programų esmę, t. y. mano, jog kuo daugiau pirkėjas pirks, tuo daugiau jis gaus. Deja, net 77 proc. tokių lojalumo programų veikia tik porą metų.

 

Šaltinis: psm7.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Starbucks“ ketina kurti nuosavą skaitmeninę valiutą

Kavinių tinklas „Starbucks“ ėmėsi kurti nuosavą lojalumo programą. Kompanija jau susitarė su muzikinio projekto „Spotify Ltd.“ kūrėjais, „the New York Times“ leidėjais ir taksi užsakymo bendrove „Lyft Inc.“. skaityti »